بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های برتر گزینه خرید یوونتوس ؛ مهاجم چلسی +فیلم

مهارت های برتر تیمو ورنر در تیم چلسی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۵


یوونتوس قصد دارد در یک انتقال قرضی، تیمو ورنر را به خدمت بگیرد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیمو ورنر که در سال 2020 با مبلغ 47.5 میلیون پوند به چلسی پیوست، تاکنون نتوانسته تبدیل به یکی از مهره‌های اصلی باشگاه جدید خود شود و اکنون نیز به نظر می‌رسد با توماس توخل به مشکل خورده است. حال یوونتوس که تاکنون موفق نشده با اتلتیکو مادرید سر انتقال آلوارو موراتا به توافق برسد، قصد دارد تیمو ورنر را به خدمت بگیرد.

به گزارش جیکوب استینبرگ از گاردین، یوونتوس برای جذب مهاجم آلمانی  به صورت قرضی با چلسی تماس برقرار کرده است. ورنر زیر نظر توماس توخل تاکنون نتوانسته خود را به عنوان یکی از مهره‌های ثابت ترکیب چلسی ثابت کند و به همین خاطر در این پنجره تابستانی در دسترس دیگر باشگاه‌ها قرار دارد. با این حال، با توجه به دستمزد 275,000 پوندی او در هفته، فروش این بازیکن برای چلسی سخت خواهد بود. بنابراین احتمال خروج مهاجم آلمانی از چلسی به صورت قرضی بیش‌تر است. ساره پیشین لایپزیش می‌خواهد قبل از جام جهانی 2022 قطر، فرصت کافی برای بازی داشته باشد. گفتنی است که قبل‌تر نیز لایپزیش و نیوکاسل به جذب ورنر ابراز علاقه کرده‌اند.

ورنر در کنار آلوارو موراتا در صدر لیست ماسیمیلیانو الگری قرار دارد. چلسی می‌تواند در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی، اجازه دهد این مهاجم آلمانی به صورت قرضی باشگاه را ترک کند. باشگاه‌های دیگری نیز به زودی علاقه خود را به جذب ورنر نشان خواهند داد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *