بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله شدید اسطوره سپاهان به استقلال و پرسپولیس + سند

هادی عقیلی : برای خیلی از کارها مثل مربی و مدیرعامل شدن باید پرسپولیسی یا استقلالی باشی ؛ هیچ زمان نمی‌گویند وزیر ورزش ذوب آهنی است بلکه می‌گویند استقلالی یا پرسپولیسی است

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۵


هادی عقیلی ، ستاره پیشین فوتبال ایران و سپاهان با حضور در یک برنامه اینترنتی صحبت‌های قابل توجهی را مطرح کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هادی عقیلی یکی از بازیکنان برجسته تاریخ تیم ملی فوتبال ایران است که اگر به طور ناگهانی توسط کی‌روش پیش از جام جهانی از تیم ملی کنار گذاشته نمی‌شد، هم تعداد بازی‌هایش از 69 بازی بیشتر می‌شد و هم به عنوان یک مدافع میانی تعداد گل‌هایش از 10 تجاوز می‎‌کرد. او که تجربیات و قهرمانی‌های فراوانی دارد و دوبار هم به عنوان بهترین بازیکن آسیا نامزد دریافت جایزه شده، او در آخرین گفت و گوی خود صحبت های قابل توجهی را مطرح کرده است.

در بخشی از این گفت و گو هادی عقیلی در انتقاد به تبعیض استقلال و پرسپولیس در مقابل سایر تیم های لیگ برتر گفت :

من راحت به شما بگویم خیلی از کارها مثل مربی و مدیرعامل شدن و…بستگی به همین دو رنگ دارد. تعارف نداریم و مگر غیر از این است که تلویزیون مسابقه برگزار می‌کند و همه مجری‌ها بدون استثنا می‌پرسند پرسپولیسی هستی یا استقلالی؟ شغل‌های دیگر هم همین است. نمی‌گویند وزیر ورزش ذوب آهنی است بلکه می‌گویند استقلالی یا پرسپولیسی است. سالیان سال این دو باشگاه از یک منبع تغذیه می‌شدند که خلاف قوانین کل دنیا و فیفا است. این‌ها با مدارک فیک در لیگ قهرمان شرکت می‌کردند که فصل گذشته نتوانستند آن مدرک را جور کنند. من به عنوان بازیکن سپاهان گزینه سال آسیا بودم. آن موقع سال ۲۰۰۹ اینترنت در ایران چطور بود؟ ولی من گزینه بهترین بازیکن سال آسیا بودم. هم ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ جزو گزینه‌ها بودم. تبلیغاتی که برای بیرانوند، نکونام و مجیدی شد چطور بود؟ هر دو بار از نظر کاربرها به عنوان بهتربن انتخاب شدم. من شاید برای مطبوعات هم چیزی نداشتم. این اجتناب ناپذیر است و به خاطر مخاطب مردمی است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *