بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید ؛ کنایه سنگین مجری مطرح صدا و سیما به سرهنگ علیفر + سند

شوخی عبدالله روا مجری برنامه ویدیو چک با سرهنگ علیفر

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۳۰


عبدالله روا مجری برنامه ویدیو چک شبکه ورزش در یک آیتم طنز با کنایه به اصطلاحات علیرضا علیفر گزارشگر با سابقه فوتبال هنگام گزارش هایش ، با این گزارشگر با سابقه صدا و سیما شوخی کرد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا علیفر گزارشگر فوتبال صدا و سیما است. او پیشتر به عنوان روزنامه‌نگار، بازیکن فوتبال، مربی فوتبال و پلیس راهنمایی و رانندگی فعالیت داشته‌است. او به دلیل داشتن سابقهٔ نظامی و درجهٔ سرهنگی با نام سرهنگ علیفر شهرت دارد.علیفر در بدو تأسیس شبکه سه سیما پس از تست گزارشگری روی نوار یکی از بازی‌های لیورپول و منچستر یونایتد جذب سازمان صدا و سیما می‌شود و از راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی خود را بازنشسته می‌کند.

او در گزارش خود سبک خاصی را پی می‌گیرد و اعتقاد دارد که نباید آنچه بیننده، خود می‌بیند را در گزارش منعکس کرد. او گاهی جملات عجیب در گزارش خود به‌کار می‌برد.  گزارش‌های علیفر سرشار از اظهارنظرهای فنی است. در مشهورترین مورد، علیفر با سیستم‌های فوتبالی با دفاع ۴ نفره (خطی) مخالفت دارد. بسیاری از عبارت‌هایی که او در گزارش‌های خود به کار می‌برد در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته‌است و حتی برای جملات او صفحاتی وجود دارد

.عبدالله روا مجری برنامه ویدیو چک شبکه ورزش در یک آیتم طنز با کنایه به اصطلاحات علیرضا علیفر گزارشگر با سابقه فوتبال هنگام گزارش هایش ، با این گزارشگر با سابقه صدا و سیما شوخی کرد .


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *