بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نحوه خرید از سایت های خارجی و واردات آن ها به کشور

مقایسه سایت های خارجی؛ بهترین سایت خارجی کدام است؟

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۰:۲۱
نحوه خرید از سایت های خارجی و واردات آن ها به کشور

اگر میخواهید بدانید که چگونه میتوانید کالاهای وارداتی خود را تهیه کنید و بهترین سایت های خارجی برای تهیه محصولات کدامند، ادامه این مقاله از گروه تجاری ققنوس را از دست ندهید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

همواره یکی از راه های اصلی برای کسب سود بیشتر، تجارت بوده است. زمانی میتوانید تجارت خود را گسترش و توسعه دهید که بتوانید با واردات کالا یا صادرات تولیدات خود، به رشد بیشتر کسب و کارتان کمک کنید. واردات و صادرات دو بخش مهم از فرایندهای تجاری میباشند و مانند هر فعالیت قانونی دیگری، نیازمند انجام سلسله مراتب مشخصی هستند. هر تاجر و بازرگانی که قصد فعالیت در حوزه تجارت های بین المللی را دارد، حتما با سوالاتی از قبیل این که کالاهای وارداتی مورد نظر خود را از کجا بخریم؟ حمل بار هوایی مناسب تر است یا حمل بار زمینی؟ و.. مواجه شده است. البته توجه داشته باشید که نحوه ترخیص کالا از گمرک مانند ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام نیز بسیار مهم است.

اگر میخواهید بدانید که چگونه میتوانید کالاهای وارداتی خود را تهیه کنید و بهترین سایت های خارجی برای تهیه محصولات کدامند، ادامه این مقاله از گروه تجاری ققنوس را از دست ندهید. همچنین پیشنهاد میکنیم خدمات خرید از علی بابا، منبع یابی کالا، حمل بار هوایی و زمینی، ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام و.. گروه تجاری ققنوس را برای تجربه وارداتی پرسود در نظر داشته باشید.

برای واردات کالا از کجا خرید کنیم؟

اگر برای شما هم سوال شده است که چگونه میتوانید کالاهای مورد نظر خود برای واردات را تهیه و بخرید، کارشناسان ققنوس منابع متعددی را پیشنهاد میدهند. خرید از سایت های خارجی معتبر نظیر خرید از علی بابا، ایبی، آمازون، تائوبائو، علی اکسپرس و.. بهترین فروشگاه های خرید و فروش اینترنتی جهانی هم برای خرید عمده و هم جهت خرید عمده هستند. خرید از علی بابا و دیگر سایت های خارجی این امکان را برای شما فراهم میکند تا محصولات متنوع را بررسی، فروشندگان مختلف را مقایسه و قیمت های متفاوت زیادی را برای تصمیم گیری بهتر مشاهده کنید. همچنین خرید از سایت های معتبر با استفاده از کارگزاران خرید مانند گروه تجاری ققنوس این اطمینان را به شما میدهد تا از فرایند پرداخت امن و راحت وجه، حمل بار هوایی یا حمل بار زمینی، ترخیص بار هوایی و…به بهترین شکل مطمئن باشید.

نحوه خرید از سایت های خارجی و واردات آن ها به کشور

مقایسه سایت های خارجی؛ بهترین سایت خارجی کدام است؟

برای این که بتوانید خدمات و مزایای سایت های خارجی معتبر و محبوبی مانند علی بابا، آمازون، ایبی و تائوبائو را باهم مقایسه کنید، در ادامه به طور مختصر به معرفی هریک از آنها جهت خرید کالاهای وارداتی میپردازیم:

علی بابا

علی بابا یکی از قدرتمندترین شرکت های تجارت الکترونیک در جهان است که توانسته با ارائه محصولات متنوع، خدمات خرید و فروش مناسب و کالاهای باکیفیت نظر بسیاری خریداران و وارد کنندگان را به خود جلب کند. علی بابا ارتباط خوبی میان صاحبان کسب و کار و تولید کنندگان برقرار میکند، به همین دلیل خرید از علی بابا برای واردات عمده کالا پیشنهاد میشود. دسترسی راحت به انواع تامین کنندگان، قیمت های پایین و سود زیاد، مدیریت خوب بسته بندی از جمله مزایای خرید از علی بابا هستند.

آمازون

طیف گسترده‌ای کالاها مانند لوازم الکترونیکی، نرم افزاری، لوازم خانگی، پوشاک و هر چیزی که فکرش را بکنید را میتوانید در آمازون برای خرید از آمازون پیدا کنید. همچنین آمازون تلاش کرده تا محیطی امن را برای کاربران خود ایجاد کند و به عنوان واسطه‌ای میان مشتریان و فروشندگان خوب عمل کند. خرید از آمازون همانند هر سایت خارجی دیگری برای ایرانیان تقریبا غیرممکن است. برای رفع موانع و محدودیت ها، میتوانید صفر تا صد پروسه تامین و خرید کالا را به کارگزاران ققنوس بسپارید.

ای بی

خرید از ebay همواره یکی از بهترین گزینه ها برای خرید کالاهای باکیفیت بوده است. سایت ایبی به حراجی ها و مزایده های بسیار بزرگی که دارد، معروف است و تنوع محصولات بسیار چشمگیر است. اگر قصد خرید از ای بی را دارید، حتما به چند نکته مانند اصطلاحات مختلف هنگام خرید و فروش کالا، برقراری صحیح ارتباط با تامین کنندگان، جستجوی بهترین محصولات، پرداخت به موقع وجه، انتخاب روشی امن جهت پرداخت هزینه ها و.. توجه داشته باشید. از آنجا که خرید مستقیم از سایت ebay برای ایرانی ها وجود ندارد، اگر با هر مشکلی مواجه شدید، با کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس تماس بگیرید.

تائوبائو

سایت های چینی از جمله روش های خرید کالا برای تجاری هستند که به دنبال واردات کالا از چین میباشند. تائوبائو یکی از سایت های محبوب چینی است که به دلیل مزایای خوبی که به کاربران خود ارائه میدهد، مورد توجه بسیاری از سراسر جهان قرار گرفته است. قیمت های بسیار پایین، تنوع گسترده و بسیار زیاد محصولات و کالاهای منحصر به فرد ویژگی های چشمگیر خرید از تائوبائو میباشند؛ اما متاسفانه محدودیت زبانی دارد و تمامی بخش های سایت به زبان چینی است و برای خرید امن حتما باید از کمک کارگزاران و مشاوران خرید استفاده کنید.

حمل و نقل بین المللی کالاهای خریداری شده چگونه صورت میگیرد؟

پس از این که موفق به خرید کالاهای باکیفیت و مقرون به صرفه از سایت های خارجی شدید، حمل و نقل بین المللی کالاهای خریداری شده از جمله مهمترین مراحل واردات کالا به ایران خواهد بود. حمل و نقل بین المللی کالا از لحاظ مدیریت هزینه و نقل و انتقال سریع و بدون آسیب محموله ها بسیار حائز اهمیت است. برای انتخاب مناسب ترین شیوه حمل بار حتما باید فاکتورهایی مانند حجم کالا، نوع و ماهیت کالا، سرمایه خود، وقت و مسافت حمل را در نظر داشته باشید. حمل بار هوایی، حمل بار زمینی و حمل بار دریایی، هر یک را انتخاب کنید، مزایایی دارند که عبارتند از:

مزایای حمل بار هوایی

  • حمل بسیار سریع
  • حمل و نقل ایمن کالا
  • مناسب برای مسافت های طولانی

مزایای حمل بار زمینی

  • سرمایه کمتر
  • حمل به صورت درب به درب
  • مناسب برای مسافت های کوتاه
  • کاهش هزینه های بسته بندی

مزایای حمل بار دریایی

  • هزینه های بسیار مقرون به صرفه تر از حمل بار هوایی
  • امنیت بالا
  • مناسب برای کالاهای بسیار سنگین و حجیم

نحوه خرید از سایت های خارجی و واردات آن ها به کشور

نحوه ترخیص کالاهای وارداتی

با توجه به این که در حال حاضر واردات کالا بخش مهمی از امور بازرگانی کشور میباشد، بر اهمیت ترخیص کالا بیش از گذشته تاکید میشود. ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی و سایر گمرکات کشور امری پیچیده و تخصصی میباشد و هرگونه بی دقتی درخصوص قوانین و رویه های گمرکی میتواند موجب ضررهای بسیاری شود؛ از این رو سپردن عملیات گمرکی به ترخیص کار گمرک مجرب و حق العملکاران گمرکی بسیار پیشنهاد میشود. ترخیص کالاهای وارداتی مراحل مشخصی دارد که شامل موارد زیر میشود:

  • ثبت سفارش کالا
  • تنظیم اظهارنامه گمرکی
  • تهیه و آماده سازی اسناد و مدارک خرید، حمل کالا و..
  • اخذ مجوزهای قانونی
  • پرداخت هزینه های گمرکی
  • تخلیه و بارگیری
  • و..

کلام پایانی

پیش از شروع فعالیت تجاری خود در زمینه واردات و صادرات کالا حتما نسبت به مراحل و قوانین مربوطه آگاهی پیدا کنید. به منظور واردات کالا باید منبع مشخص جهت خرید کالا را شناسایی و از فروشندگان معتبر خرید کنید. علاوه بر این، انتخاب روش حمل و نقل بین المللی مناسب بسیار حائز اهمیت است و باید بتوانید به موقع و در زمان مناسب نسبت به ترخیص کالاهای وارداتی خود اقدام نمایید. اگر تازه شروع به کار کرده‌اید یا تجربه کافی ندارید، اصلا نگران نباشید. حضور شرکت های حمل و نقل بین المللی و بازرگانی کمک زیادی به تسهیل انجام فعالیت های تجاری کرده است. برای پاسخ به پرسش های خود پیشنهاد میکنیم با کارشناسان گروه تجاری ققنوس در ارتباط باشید و از خدمات ما در زمینه های حمل و نقل بین المللی، خدمات بازرگانی و تجارت خارجی جهت نجربه تجارتی موفق و پرسود بهره مند شوید.

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *