بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خاطره بازی جواد خیابانی از بازی ایران مقابل عربستان ؛ اشتباه عجیب به سبک آقای گزارشگر + سند

جواد خیابانی درباره دیدار ایران و عربستان در جام ملت های آسیا ۱۹۸۴ : در آن زمان پخش مستقیم نبود و ما گل به خودی شاهین بیانی را گزارشگر بازی گفت شاهین " بیانی گل " و ما خیال کردیم که ما گل زده ایم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۴


در ادامه این خبر ویدیو صحبت های جواد خیابانی در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما را تماشا خواهید کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خاطره جالب جواد خیابانی از بازی ایران و عربستان.

تیم ملی فوتبال ایران درحالی برای جبران ناکامی جام هفتم با هدایت ناصر ابراهیمی و ستارگانی همچون حمید درخشان، محمد پنجعلی، اصغر حاجیلو، حمید علیدوستی، ناصر و نادر محمدخانی، شاهرخ و شاهین بیانی و… مقتدرانه جواز حضور در جام ملت‌های 1984 سنگاپور را کسب کرد که اشتباهات و اتفاقات غیرمنتظره زمینه‌ساز از دست رفتن جام هشتم شد.

تیم ایران در بازی پایانی مرحله گروهی صدر جدول را به تیم چین تحویل داد تا حریف عربستان در دیدار نیمه نهایی شود. شاگردان ابراهیمی برابر این تیم عربی در دقیقه 89 با گل به خودی شاهین بیانی پیروزی را با تساوی عوض کردند و در ضربات پنالتی مغلوب شدند و به همین راحتی از رسیدن به فینال بازماندند.

جواد خیابانی گزارشگر محبوب و مطرح فوتبال کشورمان با حضور در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما به یک خاطره جالب از این بازی به یادماندنی پرداخت.

جواد خیابانی در این گفت و گو گفت :

در آن زمان این بازی پخش مستقیم نداشت و ما مجبور بودیم از رادیو های خارجی آن بازی را گوش می کردیم و زمانی که شاهین بیانی گل به خودی زد گزارشگر گفت ” شاهین بیانی گل گل الله ” و ما نمی دانستیم چه اتفاقی افتاده است و فکر می کردیم که ایران گل زده است اما بعد ها که خبر آن بازی آمد متوجه شدیم که گل شاهین بیانی گل به خودی بوده است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *