بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری مهدی طارمی از عامل حضورش در پرسپولیس ؛ نقش پر رنگ یک اسطوره در جذب آقای گل + سند

مهدی طارمی در برنامه ۳۶۰ عادل فردوسی پور : علی دایی پس از دیدن سی دی بازی های من گفت که او را به پرسپولیس بیاورید ؛ علی دایی گفته بود که مهدی طارمی بازیکن بزرگی می شود

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۶


مهدی طارمی در زمان سرمربیگری علی دایی در پرسپولیس به سطح اول فوتبال ایران رسید و سپس با درخشش در پرسپولیس و تیم ملی، به یکی از ستاره‌های فوتبال ایران تبدیل شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی ، مهاجم و فوق ستاره فوتبال ایران در ادامه گفت و گوی خود با برنامه اینترنتی ۳۶۰ عادل فردوسی پور به فراز و نشیب های زندگی و فوتبال خود پرداخت.

در بخش دوم این گفت و گو مهدی طارمی در خصوص نحوه حضورش در پرسپولیس گفت:

بعد از سربازی یک سال ایرانجوان بودم و در لیگ دسته اول، ۱۲ گل زدم. شخصی به نام صمد ابراهیمی به علی دایی نزدیک بود. او سی. دی بازی‌های مرا که پسرعمویم درست کرده بود به دایی نشان داد. دایی گفت او را بیاورید. همه چیز یکهویی شد. دایی سی. دی را در محل کارش گذاشت و مرا همانجا دید. این چیزی است که ابراهیمی گفت. بعد به تهران رفتیم و در باشگاه صحبتی کردیم و قرارداد بستیم. سپس به تمرینات رفتیم.

وی در خصوص سبک عجیب دویدنش افزود:

روز اول تمرین محمد دایی گفت این (طارمی) کم‌رو است و بازیکن نمی‌شود. علی آقا (دایی) گفته بود این بازیکن بزرگی می‌شود و مطمئنم و به او اعتقاد دارم. اگر آن اتفاق نمی‌افتاد من دیده نمی‌شدم. از بازی سوم دایی مرا فیکس گذاشت. چیزی که از دایی کشف کردم این بود که اسامی برایش مهم نیست و هرکسی خوب تمرین کند را بازی می‌دهد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *