بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبر خوش پیشکسوت استقلال برای هواداران در واکنش به قرعه کشی لیگ برتر

پرویز برومند : بهترین قرعه برای ساپینتو رقم خورد تا استقلال قهرمان نیم فصل شود

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۱:۴۸
پرویز برومند : بهترین قرعه برای ساپینتو رقم خورد تا استقلال قهرمان نیم فصل شود

پرویز برومند پیشکسوت سرخ های پایتخت مدعی شد که بهترین قرعه برای ساپینتو رقم خورد تا استقلال با او قهرمان نیم فصل شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیشکسوت استقلال گفت که اینکه استقلال در هفته اول بتواند یکی از رقبای اصلی اش را از پیش رو بردارد می تواند یک برد شش امتیازی و روحیه بخش برایش محسوب شود.

پرویز برومند، بازیکن پیشین آبی ها استقلال که سابقه بازی برای تیم سپاهان را در کارنامه فوتبالی اش دارد، درباره قرعه کشی مسابقات لیگ برتر بیست و دوم و بازی هفته اول این تیم روبروی سپاهان در تهران اظهاراتی را مطرح کرد.

بطور کلی قرعه کشی استقلال در نیم فصل لیگ لیگ برتر بیست و دوم را چطور ارزیابی می کنید؟

با یک نگاه کلی می توان گفت این قرعه یکی از بهترین قرعه ها برای استقلال است. خیلی کوتاه بخواهم بگویم استقلال لیگ را سبک شروع می کند و آخرش هم سبک تمام می شود اما آن وسط بازی ها متوسط می شود و اتفاقاً خوب زمانی است.

چطور؟

چون استقلال در آن زمان تیمش سرو شکل پیدا کرده و در بهترین روزها با تیم های خوب لیگ رودررو میشود.

درباره بازی اول با سپاهان چه صحبتی دارید؟

قطعاً بازی اول شاگردان ساپینتو در شروع کارش می تواند عیار این تیم را مشخص کند. از این نظر که در دوران بدنسازی و تمرینات پیش فصل چه کار کرده اند. این خیلی مهم است که استقلال فصلش را با یک برد ۶ امتیازی آغاز کند.

از چه نظر؟

چون سپاهان یکی از رقبای استقلال برای قهرمانی محسوب می‌شود و اگر استقلال این بازی را در آزادی ببرد هم حریفش را سه امتیاز عقب می‌اندازد و هم خودش سه امتیاز جلو می‌افتد. این یعنی استقلال ۶ امتیاز از سپاهان می گیرد. این موضوع خیلی مهم است و کادر فنی باید شدیداً از امروز روی این موضوع فکر کند و هر طرح و برنامه‌ای دارد درباره اش بریزد.

بیشتر در این باره توضیح می دهید؟

قطعاً استقلال بعد از برد در هفته اول در بازی با تیم‌های تازه لیگ برتری شده(ملوان و مس کرمان) را در پیش دارد و می‌تواند از سه بازی اولش ۱۲ امتیاز بگیرد.

اما سه بازی اول که ۹ امتیاز دارد؟

بله! روی کاغذ سه امتیاز دارد اما به لحاظ روحی استقلال ۱۲ امتیاز می‌گیرد و می‌تواند یک استارت قوی در نیم‌فصل اول داشته باشد و پس از آن با قدرت پیش برود و قهرمانی نیم فصل را از آن خودش کند.

قهرمانی نیم فصل تا چه اندازه برای آبی ها مهم خواهد بود؟

هر تیمی در نیم فصل قهرمان شود در پایان قهرمان هم خواهد شد. با این قرعه خوب و شرایطی که برای استقلال به وجود آمده باید از همه شرایط استفاده کرد و قهرمانی را از همان نیم فصل اول استارت زد.

آبی ها باید در هفته دوازدهم با پرسپولیس دیدار کند. نظرتان در این باره چیست؟

کاش دربی در هفته هشتم یا لااقل دهم بود. در این صورت جذابیت این مسابقه هم بیشتر می شد. چون ممکن است تا آن زمان بازیکنی محروم یا مصدوم شود و به طور کلی تیم ها در اواخر نیم‌فصل خسته هستند. اما از یک سوی دیگر ساپینتو تا آن زمان تیمش را شناخته و از طرفی حریفش را هم شناخته است. امیدوارم ابزار لازم برای دربی در اختیار ساپینتو باشد تا نتیجه لازم را در آن مسابقه بگیرد.

چقدر به موفقیت آبی ها در این فصل امیدوارید؟

با اخبار خوب و مثبتی که از اردوی ترکیه می شنویم دلمان روشن است که استقلال تهران این فصل هم با یک شرایط خوب وارد لیگ می شود و دوباره قهرمانی اش را جشن می گیرند. البته باز هم می‌گویم اینها بستگی به هفته اول و بازی با سپاهان دارد. باید از امروز به فکر بازی با سپاهان باشیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *