بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جلب توجه مشتریان با بازاریابی پیامکی

پنل اس ام اس چه مزایا و امکاناتی دارد؟

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۵۴
جلب توجه مشتریان با بازاریابی پیامکی

هر کسب و کاری برای جلب توجه مشتریان نیاز به بازاریابی و تبلیغات دارد. بازاریابی پیامکی می تواند نام تجاری کسب و کار را در خاطر مخاطبان ماندگار کند. بنابراین هنگام خرید، برند شما اولین گزینه در ذهن مخاطبان می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هر کسب و کاری برای جلب توجه مشتریان نیاز به بازاریابی و تبلیغات دارد. بازاریابی پیامکی می تواند نام تجاری کسب و کار را در خاطر مخاطبان ماندگار کند. بنابراین هنگام خرید، برند شما اولین گزینه در ذهن مخاطبان می شود.

جلب توجه مشتریان با بازاریابی پیامکی

در صورت عدم انتخاب مسیر مناسب بازاریابی، جذب مشتری امری دشوار و پرهزینه می شود. یک کسب و کار زمانی به رونق می رسد که بتواند مشتریان جدید را با کمترین هزینه جذب کند.

یکی از دشواری های بازاریابی برای کسب و کارها، ماندگار کردن مشتری است. در واقع باید بدانید جذب مشتری جدید اول راه است و دشواری اصلی به مشتری ثابت تبدیل کردن آن ها است. برای اطمینان از وفاداری مشتریان جدید به برند شما باید تعامل بین کسب و کار و مشتریان حفظ شود.

پیامک تبلیغاتی کمک می کند تا کسب و کارها با حفظ تعامل، به راحتی و با هزینه ای کم، مشتریان را به مشتریان ثابت تبدیل نمایند.

با توجه به آمار بالای بازدید از پیامک تبلیغاتی، استفاده از این روش بازاریابی، راهکاری مناسب برای جذب و حفظ مشتریان است.

جلب توجه مشتریان با بازاریابی پیامکی

شرایط شگفت انگیز برای فروش پیشنهاد دهید

ارسال یک پیشنهاد شگفت انگیز فروش می تواند جذابیت خرید از محصولات و خدمات شما را افزایش دهد.دقت نمایید تا پیشنهادهای تکراری برای مشتریانی که قبلاً از شما خرید کرده اند ارسال نشود. برای مراجعه مجدد مشتریان نیاز به پیشنهادات جذابی است که آن ها را ترغیب کند. در نظر گرفتن محدودیت زمانی برای پیشنهادات، حس هیجان بیشتری در مشتریان ایجاد می کند.

ارسال کد تخفیف مهلت دار برای مشتریان از طریق پیامک تبلیغاتی ، روشی ساده اما پربازده برای جلب مشتری است. تخفیف مناسب می تواند انگیزه خرید در مشتریان ایجاد کند.

 

از طریق نظرسنجی پیامکی با مشتریان تعامل ایجاد کنید

باید بدانید مشتریان شما از کدام محصول رضایت بیشتری دارند و کدام محصول برایشان رضایت بخش نبوده است. دانستن این موارد شما را با نقاط قوت و ضعفتان آشنا می کند تا بتوانید در مسیر پیشرفت گام بردارید. سامانه ارسال پیامکی یک روش مناسب برای برقراری ارتباط و تعامل در قالب پرسش و پاسخ با مشتریان فراهم می کند.

 

پنل اس ام اس چه مزایا و امکاناتی دارد؟

استفاده از خرید پنل اس ام اس با برنامه ریزی دقیق می تواند روش مناسبی برای جذب و حفظ مشتری باشد. استفاده از بازاریابی پیامکی برای کسب و کار، در مقایسه با شبکه های اجتماعی نیاز به دانش و فن خاصی ندارد.همچنین در مقایسه با بیلبورد و تراکت تبلیغاتی از هزینه ی کمتری برخوردار است .در کل هزینه مناسب و بازدهی بالای بازاریابی پیامکی موجب کاربرد فراوان برای تبلیغات شده است.

هزینه ی پایین، مخاطبان زیاد و نرخ خوانده شدن بالای پیامک تبلیغاتی را می توان به عنوان مزایای اصلی آن شناخت.

در ادامه به حداقل امکاناتی که در یک سامانه پیامکی دردسترس است می پردازیم.

جلب توجه مشتریان با بازاریابی پیامکی

ارسال پیامک تکی و گروهی

ارسال تکی و گروهی یکی از امکانات اولیه و کاربردی سامانه است. کاربران به کمک این قابلیت به شماره هایی که در دفترچه تلفن خود ذخیره نموده اند پیامک ارسال می کنند.

 

ارسال پیامک منطقه ای

با کمک ارسال پیامک منطقه ای مخاطبانی را برای ارسال پیامک انتخاب می نمایید که در منطقه جغرافیایی کسب و کار شما حضور دارند. به این ترتیب از پرداخت هزینه اضافی برای ارسال پیامک به مخاطبانی که دسترسی به محصولات و خدمات شما ندارند جلوگیری می شود.

 

ارسال به مشاغل و اصناف

یک سامانه پیامکی خوب به کاربران خود این قابلیت را می دهد تا بتوانند شغل مخاطبان خود را انتخاب نمایند.

 

دکل ایرانسل

برای ارسال پیامک به مخاطبان ایرانسلی، می توانید از امکان ارسال پیامک به دکل bts ایرانسل استفاده نمایید. این قابلیت برای ارسال پیامک تبلیغاتی به افراد حاضر در یک منطقه است که از آنتن BTS ایرانسل مورد نظر کاربر سرویس می گیرند.

 

پیامک دوره ای و زمان بندی شده

اگر در زمان مقرر برای ارسال پیامک، دسترسی و یا زمان کافی برای این کار را ندارید می توانند با استفاده از قابلیت پیامک دوره ای و زمانبندی شده از قبل برنامه ریزی های خود را انجام دهید تا سامانه به صورت خودکار پیامک را ارسال کند.

 

سامانه پیامکی بهین پیام امکانات بی نظیری برای تبلیغات و تجربه کاربری دلپذیری را فراهم کرده است که برای ثبت نام فوری و رایگان کافی است عدد 333 را به شماره 50002060 پیامک نمایید.

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *