بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

این سپاهان باید موفق شود

احمد جمشیدیان بازیکن پیشین سپاهان : هیچ چیزی بجز قهرمانی نمی تواند سپاهان را قانع کند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۲
احمد جمشیدیان : سپاهان چاره ای جز قهرمانی ندارد

احمد جمشیدیان بازیکن پیشین سپاهان درباره نقل و انتقالات زردپوشان گفت : با این ریخت و پاش هیچ چیزی بجز قهرمانی نمی تواند سپاهان را قانع کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد جمشیدیان پیشکسوت سپاهان که پیش از این سابقه هدایت پاس همدان در دسته دوم را برعهده داشت، حالا این بار روی نیمکت دیگر تیم این شهر یعنی شهرداری خواهد نشست تا هدایت همدانی ها در لیگ آزادگان را برعهده بگیرد.

جمشیدیان درباره وضعیت تیم جدیدش گفت:

 شرایط مقداری سخت است. شهرداری همدان دارای بودجه بسیار محدودی است. سعی کردیم با همت شهردار و شورای شهر، این تیم حفظ شود. یعنی تیم تا مرحله انحلال نیز پیش رفت. با این بودجه محدود و با استفاده از نیروهای بومی و بازیکنان جوانی که در اختیار داریم، با اضافه کردن تعدادی از بازیکنان با انگیزه غیر بومی، سعی می کنیم تیم را آماده مسابقات کنیم. کارمان خیلی سخت است و شرایط دشواری پیش روی خود داریم. در تلاش هستیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی درباره اینکه تجربه حضور در پاس و شهرداری همدان را داشته و وضعیت از لحاظ امکانات مالی خوب نبوده است، پاسخ داد:

خود شما در جریان هستید که هیچ تیمی از غرب کشور در رقابت های لیگ برتر حضور ندارد. از نظر مالی، شرایط در غرب کشور بسیار سخت است. نه اسپانسر خوبی اینجا وجود دارد و نه کارخانجاتی حضور دارند و نه استان های ثروتمندی هستند که بتوانند به تیم های باشگاهی کمک کنند.

سرمربی شهرداری همدان صحبت هایش را اینگونه ادامه داد:

من به شرایط اینجا کاملا آشنا هستم. هم شهر خودم است و هم مشکلات را می دانم. البته سایر تیم ها نیز درگیر این مشکلات هستند. بهتر است خیلی سخت نگیریم. سعی می کنیم با تلاش و انگیزه بیشتر، کمبودها را جبران کنیم.

او در مورد ژوزه مورایس سرمربی جدید سپاهان و روند نقل و انتقالاتی این باشگاه نیز اضافه کرد:

فکر می کنم سپاهان گران قیمت ترین تیم تاریخ فوتبال ایران را بسته است. فقط باید بنشینیم، منتظر بمانیم و لحظه شماری کنیم تا لیگ شروع شود تا تیم نجومی و کهکشانی که سپاهان دارد را ببینیم.

وی اظهار داشت:

آنها هم روی نیمکت و هم درون زمین ستاره های خوبی دارند که تیم را تشکیل داده است. آنها هزینه های فوق العاده هنگفتی انجام داده اند. قطعا سپاهان با یک مربی داخلی و با خود محرم نویدکیا نیز می تواند دوم یا سوم شود. این اتفاقات نشان می دهد که هیچ چیزی بجز قهرمانی نمی تواند سپاهان را قانع کند.

جمشیدیان که خود سابقه حضور در سپاهان را نیز دارد در پایان گفت:

من احساس می کنم هم سپاهان و هم خیلی از تیم های دیگر کاری انجام می دهند که هواداران مشتاق تر هستند تا این لیگ شروع شود و ببینیم این همه ریخت و پاش، هزینه و سر و صدا نهایتا به کجا ختم می شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *