بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آشنایی با اوسمار لوس ویرا ؛ به پرسپولیس خوش آمدی

اوسمار لوس ویرا دستیار جدید یحیی گل محمدی در پرسپولیس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۳
اوسمار لوس ویرا در پرسپولیس

اوسمار لوس ویرا مربی 47 ساله که در استانه امضای قرارداد با پرسپولیس است، دارای بالاترین مدرک مربیگری فیفا است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چرا سرمربی پرسپولیس اوسمار لوس ویرا را به عنوان دستیار انتخاب کرد؟

به گزارش پارس فوتبال، پس از منتفی شدن چند گزینه خارجی برای حضور در کادرفنی پرسپولیس بالاخره مدیران این باشگاه پس از مشورت با یحیی گل‌محمدی باب مذاکره را با مربی برزیلی مدنظر او آغاز کردند و گفته می‌شود توافقات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

اوسمار لوس ویرا مربی 47 ساله که در استانه امضای قرارداد با پرسپولیس است، دارای بالاترین مدرک مربیگری فیفا بوده و در تیم‌های برزیلی نظیر اینترناسیونال و کورینتیانس سابقه فعالیت دارد.

یکی از دلایل گل محمدی برای انتخاب این مربی برزیلی سیستم های مورد علاقه او است. اوسمار لاس ویرا علاقه زیادی به سیستم‌های 1-3-2-4 و 2-4-4 خطی دارد، سیستم‌هایی که یحیی گل‌محمدی نیز در پرسپولیس به همین روش تیمش را آرایش کرده و به مصاف رقبا فرستاده است.

دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی در اینترناسیونال و کورینتیانس دستیار مربیان بزرگی چون «فابیو کاریله» سرمربی حال حاضر وردی ناکازاکی و سرمربی سابق اتلیتلیکو پارانانزه، سانتوس، الاتحاد عربستان، کورینتیانس، الوحده بوده و با «خایرو ونتورا» فرزند جرزینهو و سرمربی حال حاضر گویاس و سرمربی سابق یوونتوس، چاپکویینزه، اسپورت رسیف، کورینتیانس، سانتوس و بوتافوگو کار کرده است.

او همچنین با دیگو آگیره سرمربی اروگوئه‌ای حال حاضر کرول آزول مکزیک و سرمربی سابق اینترناسونال، الریان ، سائو پائولو، الغرافه و پنارول هم در برزیل و باشگاه اینترناسیونال همکاری داشته است.

همه این ویژگی‌ها موجب شده تا یحیی گل‌محمدی نام این مربی را به مدیران پرسپولیس داده تا زمینه انتقال او به جمع قرمزها و عقد قرارداد با این مربی برزیلی را فراهم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *