بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش تند اسطوره استقلال علیه دو ستاره محبوب سرخپوشان + سند

جواد نکونام : رفتار آیاندا پاتوسی و‌ موسی کولیبالی غیر حرفه‌ای بود ؛ آن ها به باشگاه بی احترامی کردند

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۰


جواد نکونام ، سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت : رفتار آیاندا پاتوسی و‌ موسی کولیبالی غیر حرفه‌ای بود. آن ها به باشگاه بی احترامی کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جواد نکونام در مورد غیبت آیاندا پاتوسی و موسی کولیبالی در اردوی ترکیه گفت:

با مدیر برنامه های این دو بازیکن چند جلسه داشتیم. حتی به خاطر اینکه خودم حضور داشته باشم و شرایط  را از نزدیک ببینم از مسافرت به تهران رفتم و صحبت کردیم. با رئیس هیات مدیره و گرشاسبی جلسه داشتیم و صحبت کردیم. متاسفانه برای موسی کولیبالی 2 هفته و برای آیاندا پاتوسی 3 هفته بی برنامه عمل کردیم. صحبت هایی انجام شد. تمام بهانه و شرایط این بود که دوست ندارند در این اردوهای بدنسازی باشند اما برای من خیلی مهم است.

وی تصریح کرد:

دوست دارم بازیکن در دوران بدنسازی شرایط ایده آل داشته باشد که در مسابقات بهترین عملکرد را از نظر فیزیکی داشته باشد. برای پاتوسی قرارداد را فرستادیم و امضا کرد. باشگاه برایش بلیت تهیه کرد اما به بهانه های مختلف و بچه گانه به اردو نیامد. با او قرارداد داریم اما در هیچکدام از اردوها شرکت نکرد. برای من نظم و انضباط تیمی و شخصیت تیم از همه چیز برایم مهمتر است.

نکونام افزود:

کولیبالی گفت بعد از عید قربان می آیم که مخالفت کردیم اما متاسفانه او هم دیر آمد. در اردوی ترکیه هم به خاطر نداشتن ویزا نتوانست کنارمان باشد. کاملا غیرحرفه ای عمل کردند. از آن ها واقعا ناراضی هستم. از برنامه واقعا عقب هستند. اگر لازم باشد هردو را کنار می گذارم چون نظم و انضباط در تیم من حرف اول و آخر را می زند. باید این را درک کنند. همه بازیکنان دوست دارند بیشتر استراحت کنند و کنار خانواده هایشان باشند اما آمده اند، زحمت می کشند و تمرین می کنند ولی این دو بازیکن نیامدند. به باشگاه و تیم بی احترامی شده، اگر در تیم باشند جرایم سختی برایشان در نظر می گیریم. کار کاملا غیر حرفه ای انجام دادند علیرغم پول حرفه ای که می گیرند. تیم از همه چیز برایمان مهم تر است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *