بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار جدی پیشکسوت استقلال به فدراسیون فوتبال برای جام ملت های آسیا

مهدی پاشازاده : تیم ملی مثل تیم باشگاهی نیست ؛ باید برای جام ملت ها برنامه داشت

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۶:۰۰
بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی صحبت کرد

مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال به فدراسیون فوتبال هشدار داد که تیم ملی مثل تیم باشگاهی نیست و باید برای جام ملت های آسیا برنامه داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید که تیم ملی یک تیم باشگاهی نیست که فرصت آزمون درست و خطا داشته باشیم، او معتقد است که از هم‌اکنون باید برای جام ملت‌ها برنامه داشته باشیم.

مهدی پاشازاده، پیشکسوت فوتبال ایران درباره شرایط این روزهای تیم ملی فوتبال ایران و ابقای اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی اظهار کرد:

متاسفانه، این اتفاقات، خیلی قشنگ نبود و ضربه بزرگی به تیم ملی ما زد. شرایط تیم ملی حاد است و این در حالی است که اتحاد و یکدلی تیم ملی ما بهم خورده و باید این اتحاد برگردد.

او ادامه داد:

ما باید واقع‌بین باشیم. متاسفانه واقع‌بین نیستیم. اگر شرایط در روال عادی خودش پیش رفته بود، هیچ وقت به اسکوچیچ پیشنهاد داده نمی‌شد. چون که شرایط حاد بود، به اسکوچیچ پیشنهاد داده شد و عملکرد خوبی هم داشت. متاسفانه خرد جمعی ما به همه چیز دارد آسیب می‌زند و اگر یک نفر تصمیم می‌گرفت، شاید شرایط به این وضع نمی‌افتاد. الان شما کمیته فنی گذاشتید و از آن طرف هیات رییسه یک چیز دیگری می‌گوید و این مساله به فوتبال ما دارد ضربه می‌زند. من نه از اسکوچیچ حمایت می‌کنم و نه این مربی را رد می‌کنم. مشکل ما، مشکل برنامه‌ریزی است و خودمان هم نمی‌دانیم چه می‌خواهیم و استراتژی‌مان برای جام جهانی چه چیزی است. اگر پولش را داریم، حتما از اسکوچیچ مربیان بهتری وجود دارد. ما باید برنامه‌ریزی برای ۴ سال آینده خود با یک مربی مشخص داشته باشیم.

این پیشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد:

اگر هم قرار باشد با اسکوچیچ ادامه دهیم، این پولی که قرار است میلیون دلار برای مربی خارجی صرف شود، هزینه زیربنا و فوتبال پایه‌مان شود و یک تیم ملی خوب داشته باشیم. این که بگوییم فلانی خوب است و فلانی بد است، یعنی نبود برنامه‌ریزی و ثبات. نمی‌توانیم بگوییم یک نفر مقصر است و کسی هم گردن نمی‌گیرد. خروجی ما صفر است و کسی هم نیست که پاسخگو باشد.

پاشازاده افزود:

این یک واقعیت است و نمی‌خواهم به حاشیه بروم و به کسی توهین کنم. من به عنوان یک طرفدار و کسی که در جام جهانی بازی کرده است، حقم این است که نگران باشم. دل مردم به این فوتبال خوش است اما راهکارها هیچ‌کدام جوابگو نبوده است.

این مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران در ادامه خاطرنشان کرد:

ما الان رقابت‌های جام‌جهانی را در پیش داریم. اگر من جای اسکوچیچ بودم، خودم کنار می‌رفتم چون با این وضعیت، شرایط مشکل‌ساز است. من کسی را پیشنهاد نمی‌کنم و از کسی هم حمایت نمی‌کنم. ما باید برای ۴ سال دیگر برنامه‌ریزی کنیم. نظر من این است که خواه‌ناخواه، سرمربی تیم ملی عوض می‌شود. من این را به شما قول می‌دهم. ما تجربه تعویض مربی تیم در یک هفته مانده جام جهانی را داریم. الان رئیس جدید فدراسیون فوتبال مشخص شود، هر اتفاقی ممکن است.

پاشازاده گفت:

اسکوچیچ خیلی زحمت کشید و باید از او قدردانی شود اما جایگاه این مربی تخریب شده و اگر بخواهیم با این وضعیت به جام جهانی برویم، هر چیزی ممکن است. نمی‌خواهم اسکوچیچ را زیر سوال ببرم اما این روحیه ایرانی ماست که ما می‌آییم شرایط را سخت می‌کنیم و کارهایی می‌کنیم کسی فکرش را نمی‌کند.

پیشکسوت استقلال ادامه داد:

تیم ملی، مثل تیم باشگاهی نیست که بخواهیم زمان بگذاریم. فقط باید آن تفکر باید عوض شود. باید تصمیم درست گرفته شود و کسی که به تیم ملی می‌آید، باید هدفمند بیاید. نیایم اسکوچیچ را برداریم و کسی مثل ویلموتس را بیاوریم. ما روحی و روانی هستیم و همین که بازیکنان، کادرشان را قبول داشته باشند، روحیه‌شان چندبرابر می‌شود و باید برای جام ملت‌ها هم برنامه داشته باشیم که حداقل آن رقابت‌ها را از دست ندهیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *