بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبر خوش برای یحیی گل محمدی از خرید جدید پرسپولیس

جا افتادن سعید صادقی در پست وینگر راست پرسپولیس

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | ۲۱:۰۰
سعید صادقی با وضعیت جسمانی مطلوب خود پرسپولیس را شوکه کرد

به نظر می رسد که سعید صادقی خرید جدید و پر سر و صدای پرسپولیس در پست وینگر راست سرخ ها جا افتاده و یحیی گل محمدی از شرایط او راضی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با توحه به این که مهدی ترابی قرار است در پست وینگر چپ بازی کند، سعید صادقی در این مدت حسابی در پست وینگر راست پرسپولیس جا افتاده است.

سعید صادقی فصل قبل در گل گهر در پست وینگر چپ خوش درخشید و تواسنت عنوان آقای پاس گل را از آن خود کند. درخششی که درنهایت باعث انتقال او به پرسپولیس شد تا با رقبای بزرگی چون مهدی تربی، امید عالیشاه، وحید امیری و سیامک نعمتی رقابت کند. اما جالب اینجاست که بازدهی مهدی ترابی در پست وینگر چپ چند برابر است و طی فصل های اخیر بهترین بازیکن پرسپولیس بوده است. به گونه ای که گل محمدی با اطلاع از این موضوع فصل قبل نیز از وحید امیری، نعمتی و احسان پهلوان در پست وینگر راست بهره برد، تا ترابی در پست دلخواهش بازی کند.

در ادامه این روند و در تمرینات پیش فصل چند هفته اخیر نیز با دستور یحیی گل محمدی، مهدی ترابی در همان جایگاه وینگر چپ به تمرینات خود ادامه داد تا سعید صادقی تغییر پست داده و در پست وینگر راست بازی کند. تدبیری که باعث شد تا زوج اسماعیلی فر – صادقی شکل بگیرد.

شاهدین تمرین حکایت می کنند که اگرچه یحیی گل محمدی در بازیهای دوستانه پیش فصل در حال آزمایش سیستم‌های مختلف بوده و بازیکنان را در بازی های دوستانه در پست های جا به جا می کند اما سعید صادقی همچنان در پست وینگر راست بازی می کند. البته به جز دقایقی که در بازی با امیدهای پرسپولیس در اولین بازی دوستانه برای دقایقی وینگر چپ شد.

جالب تر اینجاست که در بازی با نساجی و درحالی که مهدی ترابی غایب بود، یحیی گل محمدی باز هم صادقی را در پست وینگر چپ قرار داد تا شاهد هماهنگی بیش از پیش او با دانیال اسماعیلی فر باشد. تدبیری که باعث شده تا صادقی رفته رفته در این پست جا افتاده و به یکی از خوب های تیمش تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *