بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مربی انگلیسی دست یحیی گل محمدی و پرسپولیس را در پوست گردو گذاشت !

گزینه انگلیسی پرسپولیس برای دستیاری یحیی گل محمدی دقیقه ۹۰ پشیمان شد

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰
جلسه هیات مدیره پرسپولیس

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که گزینه نخست یحیی گل محمدی برای دستیاری اول او که یک مربی انگلیسی بود، در لحظه آخر عذرخواهی کرده و پیشنهاد سرخ ها را رد کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دستیار انگلیسی موردنظر یحیی گل محمدی در آخرین لحظاتی که باشگاه پرسپولیس منتظر امضای قرارداد به شکل ایمیل بود از باشگاه پرسپولیس عذرخواهی کرد و حاضر به همکاری نشد.

در همین سه هفته اخیر چند دستیار اروپایی مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفته اند. همین طور که اولین بار خبر دادیم، وسواس زیاد یحیی در جذب دستیار اول خود باعث شد تا در همان آغاز کار دو گزینه خوب را از دست بدهد (گزینه یحیی گل محمدی سرمربی یک تیم کویتی شد) و در ادامه راه نیز نفرات دیگری مورد نظر او قرار گرفتند.

او چندی قبل یک دستیار را درنهایت به باشگاه معرفی کرد اما چند روز بعد و درحالی که باشگاه مذاکرات خود را با این مربی آغاز کرده بود، از درویش خواست تا دست نگه دارد چرا که گزینه بهتری پیدا کرده است. همین موضوع باعث شد تا روند مذاکرات با یکی از چهره‌های مورد نظر سرمربی تیم با نظر خود یحیی متوقف شود.

در ادامه همین چند روز قبل او یک دستیار انگلیسی را به باشگاه معرفی کرد که باشگاه توافقات خوبی با این مربی انجام داد و در حالی که به نظر می‌رسید این مربی طی چند روز آینده وارد تهران شود، ظهر دیروز با ارسال ایمیلی، رسما از باشگاه پرسپولیس بابت حضور نیافتن در ایران عذرخواهی کرد و مدعی شد به واسطه مشکلات سیاسی که وجود دارد او ترجیح می‌دهد در کشور دیگری کار خود را دنبال کند.

همین موضوع کافی بود تا عملا حضور مربی انگلیسی در ایران منتفی شود. درویش بلافاصله این موضوع را با یحیی گل محمدی در میان گذاشت و یحیی نیز مربی دیگری را به باشگاه معرفی کرد. از آخرین ساعات شب قبل مذاکرات با مربی جدیدی که سرمربی پرسپولیس به باشگاه معرفی کرده آغاز شده و آخرین خبرها حکایت از آن دارد که تا به این جای کار روند مذاکرات مثبت بوده و اگر این مربی نیز مثل مربی انگلیسی از حضور در ایران پشیمان نشود، مراحل انتقال او تا پایان هفته آینده انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *