بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خط و نشان دراگان اسکوچیچ برای رقبای ایران در جام جهانی پس از ابقا در تیم ملی + سند

نظر دراگان اسکوچیچ درباره همگروهی تیم ملی ایران با ( انگلیس ، ولز ، آمریکا ) در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در برنامه ورزشگاه شبکه پنج صدا و سیما ۳۱ تیر ۱۴۰۱

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰


دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد سه همگروهی تیم خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که پس از خبر برکناری او از تیم ملی تصمیم به ابقای او در این تیم و حضور او‌ در جام جهانی گرفته شد در یک تماس تصویری به گفت و گو با برنامه ورزشگه از شبکه تهران پرداخت.

دراگان اسکوچیچ در بخشی از صحبت های خود با برنامه ورزشگاه در مورد سه حریف تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 صحبت کرد. او با اشاره به اینکه انگلیس و ولز از خیلی جهات مشابه هم هستند، امریکا را تیمی متفاوت نسبت به سال های قبل دانست.

سرمربی تیم ملی نظرات خود را در مورد سه حریف مرحله گروهی این گونه بیان کرد:

انگلیس:

تمام تیم هایی که به جام جهانی آمدند مسلما بهترین کیفیت ممکن را دارند. اگر فقط به لیگ انگلیس نگاه کنیم، جزو برترین‌های دنیاست. اگر ارزش بازیکنان این تیم را هم بخواهیم حساب کنیم چندین برابر تیم ماست. در این بازی قطعا باید با ایمان، سازماندهی و جنگندگی پای به زمین بگذاریم تا بتوانیم این فاصله‌ را به نحوی پر کنیم.

ولز:

آنها خیلی به تیم انگلیس شباهت دارند. بازیکنان ولز از نظر فوتبالی و فیزیکی خیلی به بازیکنان انگلیسی شبیه هستند. هم ولز و هم انگلیس تیم‌های خیلی خوبی دارند.

امریکا:

این ذهنیت در مورد امریکا وجود دارد که همان تیم سال‌های گذشته است. ولی آنها الان بازیکنان خیلی خوبی دارند و با گذشته تفاوت زیادی دارند. باید در هر کدام از این سه بازی نهایت تلاش خود را به کار بگیریم و با توان بالا مقابل رقیبان سرسخت بازی کنیم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *