بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبر مهم سرمربی تیم ملی والیبال درباره حضور ایران در مسابقات قهرمانی جهان

بهروز عطایی : خوشحالم با نسل جدید تیم ملی والیبال خودمان را ثابت کردیم ؛ برای قهرمانی جهان تغییراتی خواهیم داشت

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | ۸:۳۰
بهروز عطایی : خوشحالم با نسل جدید تیم ملی والیبال خودمان را ثابت کردیم ؛ برای قهرمانی جهان تغییراتی خواهیم داشت

بهروز عطایی با ابراز خوشحالی از اینکه با نسل جدید والیبال ایران عملکرد خوبی در لیگ ملت ها داشته است، مدعی شد که تیم ملی برای قهرمانی جهان تغییراتی خواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت که می‌توانیم مقابل تیم‌های خوب دنیا فوق‌العاده ظاهر شویم.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل لهستان و ناکامی در صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های والیبال، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*ابتدا یک خسته نباشید جانانه به بازیکنان، اعضای کادر فنی و فدراسیون والیبال می‌گویم که در یک پروسه زمانی تقریباً ۵۰ روزه فشار زیادی را تحمل کردند. در این مدت تیم ایران ۱۳ بازی بسیار سنگین داشت که روند رو به رشد تیم در این مدت عیان شد و از این بابت از شاگردانم که فداکارانه تلاش کردند، تشکر می کنم.

*خوشحالم که چنین بازیکنانی دارم. امیدوارم در مسابقات پیش رو بتوانیم کیفیت بهتری به نمایش بگذاریم و مردم را خوشحال کنیم. فکر می کنم نتیجه، عملکرد و روند تیم ایران به گونه ای بود که مردم احساس خوبی نسبت به این تیم داشتند. اینکه ما مرحله به مرحله بهتر شدیم و بازی به بازی کیفیت تیمی والیبال ایران تغییر کرد برای من موضوع پراهمیتی است. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. می‌توانیم مقابل تیم‌های خوب دنیا فوق‌العاده ظاهر شویم.

*خیلی خوشحالم که با یک نسل تغییر یافته بازهم توانستیم در والیبال دنیا خودمان را ثابت کنیم. شاید همه، والیبال ایران را به تعداد محدودی بازیکن می شناختند اما امروز والیبال ایران با تعدادی بازیکن جدید به چشم آمد و این موضوع جای خوشحالی دارد. این نشان می‌دهد که روند تولید بازیکن در ایران ادامه دارد.

*امیدوارم در مسابقات پیش رو هم بتوانیم خوش بدرخشیم. قطعاً برای مسابقات قهرمانی جهان تغییراتی خواهیم داشت. مسابقات قهرمانی جهان بسیار سخت است و باید تلاش مان را برای آن پیکارها مضاعف کنیم.

*بخش زیادی از موفقیت‌های تیم ملی والیبال را مدیون حمایت های مردم هستیم. همه به عشق مردم، سختی‌ها را تحمل می‌کنیم و بازیکنان احساس می‌کنند که سرباز کشورشان هستند. مردم همه دارایی ما هستند. برای این پرچمی که روی سینه ما است تا آخرین لحظه می‌جنگیم و تلاش می کنیم و امیدوارم مردم هم از تلاش تیم ایران رضایت داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *