بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقبال گرم از رامین رضاییان در اردوی ترکیه

حال و هوای خاص تمرینات سپاهان در ترکیه با حضور رامین رضاییان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۳
رامین رضاییان در اردوی سپاهان

رامین رضاییان در حالی با سپاهان قرارداد بست که انگار بعد از جدایی از پرسپولیس دوباره به قطر برمی گردد و مجددا پیراهن السیلیه را می پوشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رامین رضاییان خرید ویژه سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی، کارش را در اردوی این تیم در ترکیه شروع کرد.

به گزارش پارس فوتبال، رامین رضاییان در حالی با سپاهان قرارداد بست که به نظر می‌رسید بعد از جدایی اجباری از پرسپولیس، دوباره به فوتبال قطر برگردد و مجددا پیراهن السیلیه را بپوشد.

گفته می‌شد او با قراردادی 350 هزار دلاری، دوباره لژیونر خواهد شد و به خاطر علاقه‌ای که به پرسپولیس دارد، به پیشنهاد 20 میلیارد تومانی یک تیم صنعتی پاسخ منفی داده است اما سپاهان که فصل گذشته، شهریار مغانلو را از تهران به اصفهان آورده بود، این بار و بعد از آنکه دانیال اسماعیلی‌فر به پرسپولیس پیوست، با مدافع سابق این تیم قرارداد بست تا اینگونه به سرخپوش‌شدن اسماعیلی‌فر واکنش نشان داده باشد.

رضاییان که با پیراهن پرسپولیس نتوانست به هدفش یعنی بازگشت به تیم ملی، برسد، امیدوار است که در سپاهان بتواند شرایط را به سود خودش تغییر دهد. در تصاویری که سایت باشگاه سپاهان از اردوی این تیم در ترکیه منتشر کرده، رضاییان، حسابی از حضور در تیم جدیدش، خوشحال به نظر می‌رسد.

او شدیدا از چشم برخی هواداران تیم سابقش افتاده و حالا رضاییان، دلیل جدیدی برای حساس و البته جذاب شدن بازی سپاهان و پرسپولیس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *