بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صحبت های ماجدی درباره نایب قهرمانی تیم ملی بانوان

ماجدی: تیم ملی نیازمند بازیکنانی است که برای دل خودشان کار نکنند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۶
تیم ملی بانوان ؛ تبریک نایب قهرمانی تیم ملی بانوان در رقابت های کافا از سوی ماجدی

سرپرست فدراسیون فوتبال از نفرات غایب در تیم ملی بانوان انتقاد کرد و گفت که تیم‌های ملی به بازیکنانی نیاز دارند که تابع تصمیمات کادر فنی باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، سیدمیرشاد ماجدی ضمن تبریک نایب قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان در مسابقات کافا و تقدیر و تشکر از اعضای کادر فنی این تیم گفت:

به خانم آزمون و همکارانش در تیم ملی و همچنین بازیکنان این تیم، خسته نباشید جانانه می‌گویم. اگر به یاد داشته باشید، این تیم در کمترین فرصت ممکن جمع شد و با توجه به تغییرات در کادر فنی، ملی‌پوشان را در کمتر از هفت روز به مسابقات کافا اضافه کردیم.

وی در ادامه تصریح کرد:

به‌عنوان کسی که آماده‌سازی تیم‌ها را در سال‌های مختلف از نزدیک بررسی کرده‌ام، معتقدم تیمی که می‌خواهد قهرمان مسابقاتی شود، نیازمند اردوی حداقل یک ماهه است که بازیکنانش در آن اردو آماده شوند و بازی‌هاى دوستانه لازم را برگزار کنند.

سرپرست فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تیم ملی بانوان چنین فرصتی نداشت، خاطرنشان کرد:

یکسری از بازیکنان تیم ملی در این اردو حضور نداشتند که این مسئله حتماً توسط فدراسیون بررسی می‌شود تا دلایل این غیبت‌ها مشخص شود. مسئله قابل توجه این است که تیم ملی نیاز به سرباز دارد که برای پیراهن و پرچم این کشور از جان مایه بگذارند. تیم ملی به بازیکنانی نیاز دارد که برای دل خودشان کار نکنند و تابع تصمیمات کادر فنی باشند.

ماجدی با تمجید از شاگردان مریم آزمون اظهار داشت:

من بازی‌های تیم ملی بانوان را تماشا کردم. این تیم بسیار جوان است و از جان و دل برای موفقیت در بازی‌ها تلاش کرد. کسانی که فوتبالی هستند، می‌دانند تغییر شیوه بازی با یکسری بازیکن جوان و اینکه یک مربی با هفت روز اردوی آماده‌سازی بتواند تیمش را برای یک تورنمنت آماده کند، چقدر سخت است.

وی تیم فعلی را آینده فوتبال بانوان دانست و بیان کرد:

ما برای آنها برنامه خوبی خواهیم داشت و مجدداً تورنمنت‌هایی را برای شرکت این تیم در نظر خواهیم گرفت. تیم ملی بانوان باید حفظ شود که در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتر آن باشیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *