بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله شدید علی کریمی به کارلوس‌ کی‌روش ؛ حمایت همه جانبه اسطوره پرسپولیس از اسکوچیچ + سند

علی کریمی : تیم ملی ارزان ترین صعود به جام جهانی را داشت ؛ کی‌روش 2.5 میلیون دلاری بود و اسکوچیچ 100 هزار دلاری ؛ در این برهه زمانی مورینیو را هم بیاوریم کاری نمی‌تواند انجام بدهد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۴


علی کریمی کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در دوره اسکوچیچ با یک بیست‌وپنجم هزینه دوره کی‌روش به جام جهانی رفتیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی کریمی پیشکسوت تیم ملی در حالی‌که روی استیج رونمایی از محصولات یک برند آرایشی بهداشتی با همکاری این اسطوره فوتبال ایران درباره وضعیت تیم ملی و ابقای دراگان اسکوچیچ در تیم ملی گفت :

اگر از لحاظ مالی حساب کنیم ارزان‌ترین دوره‌ای که به جام جهانی صعود کردیم دوره اسکوچیچ بوده است. او تنها مربی خارجی است که تومانی با فدراسیون قرارداد بست. می‌خواهم به زمان کارلوس کی‌روش برگردم در دوره او نیز به جام جهانی صعود کردیم اما وقتی یک حساب سرانگشتی کردم به این نتیجه رسیدیم که صعود با اسکوچیچ یک بیست و پنجم دوره کی‌روش برای ما هزینه داشت. قرارداد کی‌روش ۲.۵ میلیون دلار برای ما آب خورد اما اسکوچیچ که به او راحت‌ترین و ارزان‌ترین صعود به جام جهانی را داشتیم ۱۰۰ هزار دلار آب خورد.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد:

قبول دارم اسکوچیچ اشتباهاتی کرده اما اگر در این برهه زمانی مورینیو را هم بیاوریم کاری نمی‌تواند انجام بدهد. تا اولین بازی خود مقابل انگلیس فقط می‌توانیم ۱۶-۱۷ جلسه تمرین کنیم. بهترین مربی دنیا هم اگر به ایران بیاید نیاز به زمان دارد. فدراسیون فوتبال ما ورشکسته است که کلی بدهی دارد. خیلی از پاداش‌های تیم‌های مختلف بانوان، پایه‌های، فوتبال ساحلی، فوتسال و … پرداخت نشده است.

کریمی افزود:

کشورهای عربی یک مربی را برکنار کرده و پولش را هم همان موقع‌ می‌دهند این موضوع ایرادی ندارد. اگر شما هم می‌توانید این کار را انجام بدهید و یک مربی خوب بیاورد. اما اگر چنین مربی‌ هم می‌آورید باید به او زمان بدهید. نباید انتظار داشته باشید در جام جهانی کار خاصی انجام بدهد. یک موضوع را دوستانه بگویم هیچکدام از ما ایرانی‌ها انتظار نداریم تیم ما در جام جهانی به فینال برود. نظر شخصی من این است اگر بتوانیم مانند دوره‌های قبلی با انجام دادن یک بازی خوب دل مردم را شاد کنیم، خیلی خوب است.

وی اضافه کرد:‌‌

 پیش از این نیز گفتم جام جهانی می‌تواند بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی برای تیم ملی ما باشد. زیرا ۷ تا ۱۰ ماه بعد از این مسابقات جام ملت‌های آسیا را پیش‌رو داریم. از لحاظ مالی توانش را نداریم و نمی‌توانیم از روابط استفاده کنیم تا بازی خوب تدارکاتی داشته باشیم. همین الان می‌بینید قبل از بزرگترین رویداد فوتبالی جهانی نتوانستیم بازی تدارکاتی خوبی برگزار کنیم. در این مسابقات شرایط تیم از لحاظ بدنی تکنیکی، تاکتیکی محک می‌خورد اما در جام جهانی می‌توانیم خودمان را به خوبی برای جام ملت‌ها آماده کنیم تا پس از سال‌ها به این فینال مسابقات برسیم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *