بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعتراف تلخ و جنجالی مهدی طارمی درباره تیم ملی + سند

مهدی طارمی در برنامه ۳۶۰ عادل فردوسی پور : با این تدارکی که داشتیم، قاعدتا نباید در جام جهانی موفق شویم و شرایط نرمال این است که ما موفق نشویم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۹


مهدی طارمی ، مهاجم و فوق ستاره فوتبال ایران در ادامه انتقادهایش از شرایط تیم ملی به گفت و گو با برنامه اینترنتی ۳۶۰ عادل فردوسی پور پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی ، مهاجم و فوق ستاره فوتبال ایران در ادامه انتقادهایش از شرایط تیم ملی به گفت و گو با برنامه اینترنتی ۳۶۰ عادل فردوسی پور پرداخت.

در قسمتی از این گفت و گو مهدی طارمی وضعیت فنی و سطح تیم ملی برای حضور در  جام جهانی گفت :

به لحاظ فنی که قطعاً ما آن پتانسیل را داریم و استعدادی که بچه‌های ما دارند، از نظر من می‌تواند جزو بهترین استعدادهای سال‌های اخیر فوتبال ایران باشد و آن استعداد وجود دارد. گفتم که ما از بیس و پایه خراب هستیم و در زیر صفر قرار داریم. از همه جای ارکان فوتبال‌مان بگیرید تا بالاترین نقطه. استعداد به تنهایی کافی نیست که شما بخواهید موفقیت به‌دست آورید، الان نشسته‌ایم و 4 ماه دیگر جام جهانی است اما هنوز نمی‌دانیم که باید چه کار کنیم. با این تدارکی که داشتیم، قاعدتا نباید در جام جهانی موفق شویم و شرایط نرمال این است که ما موفق نشویم. حالا ببینیم خدا برای‌مان چه می‌خواهد. 


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *