بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

معرفی شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | ۱۹:۲۵
معرفی شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما

گیتی پیما یکی ار شرکت‌های مسافربری قدیمی محسوب می‌شود. این شرکت کار خود را از پایانه غرب تهران آغاز کرد و ابتدا چند روز در هفته در مسیرهای مشخص مسافرها را به مقصد می‌رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از گذشته تا کنون اتوبوس به‌دلیل قیمت کم‌تر نسب‌ به بقیه وسایل، یکی از وسایل‌نقلیه پرطرفدار برای سفر بوده است. به‌دلیل مناسب‌نبودن و امکانات کم، سفر با اتوبوس بسیار خسته‌‌کننده بود. اما حال پس از گذشت چند سال امکانات زیادی به اتوبوس‌ها اضافه شده که همین موضوع باعث شد فروش بلیت اتوبوس افزایش پیدا کند. پس از آن شرکت‌های اتوبوسرانی زیادی تاسیس شدند که در این مطلب قصد بررسی یکی از آن‌ها را داریم.

معرفی شرکت مسافربری گیتی پیما

گیتی پیما یکی ار شرکت‌های مسافربری قدیمی محسوب می‌شود. این شرکت کار خود را از پایانه غرب تهران آغاز کرد و ابتدا چند روز در هفته در مسیرهای مشخص مسافرها را به مقصد می‌رساند. اتوبوس‌های شرکت مسافربری گیتی پیما بیشتر در مسیر شهرهای غربی فعالیت می‌کنند. کسانی که قصد سفر به شهرهای غربی ایران را دارند، می‌توانند پس از خرید بلیط گیتی پیما از علی بابا سفری ارزان و با آرامش داشته باشند. بعد از افزایش تقاضا برای مسافرت‌های بین‌شهری با اتوبوس، این شرکت با سابقه به اتوبوس‌های جدید مجهز شد تا بتواند رضایت مشتریان خود را جلب کند. گیتی پیما از چند سال پیش به بعد ناوگان خود را به اتوبوس‌های VIP مجهز کرده تا بتواند مسافرانی که قصد سفر با این شرکت را دارند، راضی نگه دارد.

اتوبوس‌های شرکت گیتی پیما

ناوگان این شرکت به اتوبوس‌های VIP مجهز است. این اتوبوس‌ها از بین جدیدترین، ایمن‌ترین و بهترین شرکت‌های ساخت اتوبوس انتخاب می‌شوند و سفری آرام را برای شما فراهم می‌سازند. برخورد خوب راننده و مهماندار، دادن بسته مواد خوراکی به مسافران، مانیتورهای شخصی هر صندلی و… از بارزترین امکانات سفر این شرکت باسابقه است که درادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

مهماندار

درطول سفر یک نفر از عوامل شرکت گیتی پیما در اتوبوس حاضر بوده و به مسافران خدمات‌رسانی می‌کند. وظیفه این شخص راهنمایی مسافران، دادن بسته‌های خوراکی و… است. معمولا مهماندار روی صندلی جلو، کنار راننده حضور دارد که درصورت لزوم می‌تواند شما را راهنمایی کند. درطول مسیر راننده اتوبوس‌ اجازه توقف در مکان‌هایی را دارد که از اداره راه‌وترابری معرفی شده‌اند؛ مهماندار اطلاعات لازم درمورد مدت زمان توقف، راهنمایی کلی درباره محل توقف و… را به مسافران می‌دهد. همچنین این شخص وظیفه کنترل حضور همه اشخاص قبل از حرکت را هم دارد که درصورت نبود مسافر اتوبوس حرکت نکند.

صندلی‌ها

اتوبوس‌های قدیمی صندلی‌هایی خشک داشتند. در این صندلی‌ها هیچ قابلیتی دیده نمی‌شد؛ درنتیجه مسافر درطول مسیر سفری بسیار ناراحت‌کننده پشت‌سر می‌گذاشت. پس از شکایت‌های بسیار از این صندلی‌ها، شرکت‌های مختلف دنبال راهی برای رفع این مشکل بودند تا مسافرها سفری راحت را تجربه کنند. حال پس از گذشت چند سال فاصله بین صندلی‌ها افزایش یافته است. همچنین پشتی صندلی‌ها با استفاده از شاسی تعبیه‌شده کنار صندلی قابلیت پایین یا بالا رفتن دارد. این قابلیت به شما این اجازه را می‌دهد که هنگام خوابیدن در اتوبوس، صندلی را مانند تخت کرده و خوابی راحت داشته باشید. پشت هر صندلی مانیتوری برای هر شخص قرارگرفته که می‌توانید به‌صورت جداگانه و شخصی به تماشای فیلم بپردازید یا موسیقی گوش دهید. روی مانیتور یک جک هدفون تعبیه‌شده که باید هنگام تماشای فیلم هدفون یا هندزفری به آن وصل کنید. به لطف وجود پورت یواس‌بی می‌توانید فلش مموری به آن وصل کرده و فیلم‌های دلخواه خود را ببینید. درصورت لزوم تلفن‌همراه یا تبلت را با استفاده از کابل و این پورت شارژ کنید.

معرفی شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما

ویژگی‌های سفر با اتوبوس

اتوبوس ارزان‌ترین وسیله ‌نقلیه برای سفر است. اتوبوس‌های VIP نسبت به قطار صدای کم‌تری تولید می‌کنند و درطول سفر حس بهتری به شما می‌دهد. اگر اتوبوس را برای سفر انتخاب می‌کنید، باید بدانید که با آن می‌توانید از مناظر زیبای جاده لذت ببرید. همچنین می‌توانید در اتوبوس به مطالعه بپردازید؛ زیرا این وسیله محیطی آرام را برایتان فراهم می‌سازد. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد سفر با این وسیله، تماشای مناظر طبیعی است. سفر با اتوبوس با گذشتن از خیابان‌ها به شما این امکان را می‌دهد که از تماشای مناظر طبیعی مانند کوه و دشت‌ها لذت ببرید. یکی از مطمئن‌ترین راه‌های خرید بلیط شرکت مسافربری گیتی پیما، خرید بلیط گیتی پیما از علی بابا است که با این نوع خرید دیگر نگرانی بابت بلیط نخواهید داشت.

معرفی شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما

پرترددترین مسیرها برای شرکت گیتی پیما

شرکت مسافربری گیتی پیما درحال فعالیت در بیشتر مسیرهای داخلی و خارجی است. با این وجود تعدادی مسیر پر تقاضا برای این شرکت وجود دارد. مسیرهایی مانند اصفهان به بندرعباس، تهران به مقاصد شیراز، کرمانشاه، مشهد، کرج، شیراز به قشم و… از پرتقاضاترین مقصدهای این شرکت محسوب می‌شوند.

مسافرانی که تجربه سفر با این شرکت را داشتند، تجربه خود را با ما به‌اشتراک بگذارند تا افرادی که قصد سفر با اتوبوس‌های این شرکت را دارند، با آگاهی بیشتری بلیط اتوبوس بخرند. اگر قصد سفر با اتوبوس‌های این شرکت را دارید، می‌توانید کلمه خرید بلیط گیتی پیما از علی بابا جستجو کرده و به‌آسانی بلیط را خریداری کنید. هزینه کم بلیط اتوبوس نسبت‌به سایر راه‌های حمل‌ونقل بین شهری باعث شده افراد زیادی آن را برای سفر انتخاب کنند. با خرید بلیط گیتی پیما از علی بابا به‌شکل آنلاین از تخفیف‌های خوبی بهره‌مند می‌شوید.

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *