بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرداخت مطالبات بازیکن سابق سرخابی ها ؛ خیال پرسپولیس راحت شد

مطالبات محمد نادری پرداخت شد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال .کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۲
پرسپولیس بدهی خود به باشگاه قبلی محمد نادری را پرداخت کرد

باشگاه پرسپولیس مبلغ 70 هزار یورو مطالبات باشگاه کورتریک را به حساب این باشگاه واریز کرد تا علاوه بر تسویه حساب با این باشگاه بلژیکی، از باز شدن یک پرونده حقوقی دیگر علیه خود جلوگیری کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس برای بازیکن پیشین خود مبلغی حدود 70 هزار دلار به باشگاه بلژیکی پرداخت کرد.

باشگاه پرسپولیس چند روز قبل خبر از پرداخت مطالبات آنتونی استوکس و البته محمد نادری داد تا به زودی شاهد باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه و به دنبال آن ثبت رسمی قرارداد بازیکنان جدید باشیم.

موضوع بدهی پرسپولیس به باشگاه کورتریک بلژیک اما جالب است. محمد نادری که به صورت قرضی از این تیم بلژیکی به پرسپولیس آمده بود بعد از جدایی از تیم پرسپولیس راهی استقلال شد اما پرسپولیس طلب این باشگاه بلژیکی را پرداخت نکرد.

این موضوع البته باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس نشده بود اما اگر سرخ‌ها این پول را پرداخت نمی‌کردند کورتریک برای دریافت آن راه‌های قانونی برای بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را در پیش می‌گرفت.

حالا طبق خبری که خبرگزاری فارس منتشر کرده، در نهایت باشگاه پرسپولیس مبلغ 70 هزار یورو مطالبات باشگاه کورتریک را به حساب این باشگاه واریز کرد تا علاوه بر تسویه حساب با این باشگاه بلژیکی، از باز شدن یک پرونده حقوقی دیگر علیه خود جلوگیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *