بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خط و نشان گزینه نقل و انتقالاتی پرسپولیس برای سرمربی پیشین استقلال

شیمبا مهاجم فولاد خوزستان : برای دیدار با الغرافه برنامه ویژه داریم

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | ۰:۰۸
شیمبا مهاجم فولاد خوزستان : برای دیدار با الغرافه برنامه ویژه داریم

شیمبا مهاجم برزیلی فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از اولین بازی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا مدعی شد که برای دیدار با الغرافه برنامه ویژه داریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شیمبا مهاجم تیم فولاد می‌گوید برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برنامه ویژه ای دارند.

به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان؛ لوسیانو پریرا ملقب به شیمبا در خصوص تقابل دو تیم فولاد خوزستان و الغرافه قطر اظهار داشت:

بازی خیلی سختی داریم. حریف‌مان بسیار خطرناک است و کیفیت بسیار خوبی دارد. برای این بازی برنامه داریم که اگر بتوانیم آن را به خوبی در زمین پیاده کنیم موفق می‌شویم.

وی افزود:

لیگ قهرمانان آسیا را دوست دارم و سه بار در این مسابقات حضور داشتم. باید در این بازی تمرکز بالا و اشتباهات کمی داشته باشیم تا آن را به خوبی تمام کنیم.

مهاجم تیم فولاد گفت:

بیش از 10 سال است در لیگ برتر ایران بازی می‌کنم که لیگی بسیار قوی است. می‌توانم در کشورهای دیگر بازی می‌کنم و حتی پیشنهاد هم داشته‌ام اما اینجا را دوست دارم. وقتی به ایران رفتم 28 سالم بود اما اکنون سی و هشت سال دارم و تفاوت خیلی زیادی از این نظر وجود ندارد.

لازم به ذکر است که پریرا در نقل و انتقالات تابستان و زمستان گذشته مورد توجه استقلال و سپس پرسپولیس بود و حالا در لیگ قهرمانان آسیا مقابل شاگردان استراماچونی سرمربی پیشین آبی های تهران قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *