بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی ؛ محمدحسین مرادمند به استقلال بازگشت + عکس

بازگشت محمدحسین مرادمند به تمرینات استقلال پس از رفع مشکلات سربازی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰
محمدحسین مرادمند در استقلال

محمدحسین مرادمند مدافع آبی پوشان سرانجام با حل کارهای کسر خدمت، به تمرینات این تیم اضافه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدحسین مرادمند مدافع آبی پوشان سرانجام با حل کارهای کسر خدمت، به تمرینات این تیم اضافه شد.

به گزارش پارس فوتبال، برخلاف سیاوش یزدانی، خدمت سربازی میان محمدحسین مرادمند و استقلال فاصله ایجاد نکرد. این بازیکن که برای گذراندن دوران سربازی راهی ملوان شده بود، بعد از پایان فصل، برای گرفتن کسر خدمت اقدام کرده بود و سرانجام این تلاش او به نتیجه رسید.

باشگاه استقلال دقایقی پیش خبر بازگشت مدافع خود را این‌گونه در رسانه رسمی‌اش اعلام کرد: محمد حسین مرادمند که با مساعدت ارتش نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران و باشگاه ملوان مجوز تمرین با استقلال را به‌دست آورده، از امروز تمرینات خود را به‌صورت اختصاصی و زیر نظر بدنساز تیم آغاز کرد تا با پایان دوران خدمت‌ مقدس سربازی، به‌صورت رسمی به جمع آبی‌پوشان پایتخت بازگردد. مرادمند در حاشیه بازی درون تیمی امروز آبی‌پوشان در محل برگزاری بازی حاضر شد و مورد استقبال گرم کادر فنی و بازیکنان قرار گرفت.

مدافع آبی‌پوشان پیش از این برای حضور به مدت یک فصل دیگر با آبی‌پوشان به توافق رسیده بود اما تا نهایی نشدن کارهای پایان خدمت، نمی‌توانست در تمرین استقلال شرکت کند، چرا که به‌عنوان سرباز و روی کاغذ عضوی از تیم ملوان محسوب می‌شد.

مرادمند نیز با انتشار عکسی از خود با لباس تمرین استقلال و متنی شاعرانه، خبر از پایان انتظار بازگشت خود به جمع آبی‌پوشان داد. متن پست این بازیکن به این شرح است:

بیا که آن گذشته‌ای را که خیلی زود به گذشته ملحق شد، دوباره بیاد آوریم و این بار آن را در حال، به خود هدیه کنیم و ذره ذره آن را تماماّ زندگی کنیم.💙

پست و عکسی که مرادمند آن را به اشتراک گذاشته، به‌خوبی نشان دهنده آن چه است که در طول این چند ماه به او گذشت.

محمدحسین مرادمند در استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *