بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وعده جذاب مدیرعامل پرسپولیس پس از لطف بزرگ شهردار تهران + سند

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از گرفتن سند ورزشگاه کاظمی از شهردار تهران : ان‌شاءالله با لطفی که آقای زاکانی به ما داشتند بتوانیم قهرمانی مان را در فوتبال ایران دیکته کنیم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۵


صحبت های رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از تحویل گرفتن ورزشگاه کاظمی از علیرضا زاکانی شهردار تهران را در ادامه این خبر خواهید دید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از مدت‌ها پیش در شورای اسلامی شهر تهران صحبت‌هایی درخصوص واگذاری سند ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا به پرسپولیس و استقلال مطرح و مذاکرات اولیه آن با اداره کل ورزش‌وجوانان استان تهران انجام شده بود که پس از به تصویب رسیدن ، این واگذاری امروز با حضور و دیدار مصطفی آجورلو و رضا درویش مدیرعامل این دو باشگاه با زاکانی شهردار تهران رسماً انجام شد.

رضا درویش ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از دیدار با شهردار تهران و تحویل ورزشگاه شهید کاظمی گفت :

تشکر می کنم بابت حل مشکلات تصدی ورزشگاه های که در اختیار باشگاه ما و استقلال بود و ان‌شاءالله نوید خوبی برای هواداران دو باشگاه خواهد بود که از این فرصت استفاده کنند و به لطف و محبت آقای زاکانی و نیروهای محترم شهرداری داشتند و دارند تشکر کنم و ان‌شاءالله با پشتیبانی ها ما روز های خوبی را در سطح کشور داشته باشیم و بتوانیم قهرمانی‌مان را در فوتبال کشور دیکته کنیم و تنها دغدغه ما قهرمانی در آسیا باشد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *