بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک سنگین مجری پرسپولیسی به فدارسیون فوتبال + سند

احسان علیخانی ، در کنایه به نبود VAR در فوتبال ایران : ما در مجموعه طنز جوکر VAR داریم و ۴۰ دوربین از تمام صحنه‌ها فیلم می‌گیرد ولی فوتبال ایران هنوز فاقد این سیستم است

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵


احسان علیخانی مجری صدا و سیما در آخرین ساخته خود برنامه جوکر به نبود VAR در فوتبال ایران و فدارسیون کنایه زد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احسان علیخانی در آخرین قسمت مجموعه جوکر با کنایه به فوتبال ایران گفت:

ما در این مجموعه طنز VAR داریم و ۴۰ دوربین از تمام صحنه‌ها فیلم می‌گیرد ولی فوتبال ایران هنوز فاقد این سیستم است!

همان‌طور که می‌دانید چند سالی هست فقدان VAR تبدیل به بزرگ‌ترین معضل فوتبال ایران شده و صدای همه تیم‌ها را درآورده است اما مسئولان فوتبال و کمیته داوری نمی‌خواهند و یا نمی‌توانند VAR را به ایران بیاورند و این مسئله به شدت جای تعجب دارد. اگر جوکر را دیده باشید، حتماً به خوبی می‌دانید بازیگران این مجموعه باید جلوی خنده خود را بگیرند و اگر بخندند، از دور رقابت حذف می‌شوند. بعد از این اتفاق هم بلافاصله سیامک انصاری با کارت‌های زرد و قرمز سراغ آنها می‌رود و صحنه خنده از طریق چند تلویزیون مخصوص بازبینی می‌شود که اتفاقاً جزو آیتم‌های جذاب جوکر هم هست. این مسئله در قسمت آخر جوکر توسط احسان علیخانی به رخ فوتبالی‌ها کشیده شد که بازتاب رسانه‌ای زیادی هم داشت ولی حرف علیخانی فقط یک کنایه ساده نبود بلکه یک تلنگر بزرگ به تشکیلات فوتبال ایران و کمیته داوران محسوب می‌شد.

تقریباً در تمام لیگ‌های دنیا از VAR استفاده می‌شود ولی ما مثل بسیاری از موارد دیگر هنوز اندرخم یک کوچه‌ایم و صدتا بهانه ردیف می‌شود تا در نهایت VAR نیاید و در لیگ جدید هم شاهد بحران داوری و اعتراضات تند تیم‌ها باشیم. عجیب اینکه هرکس هم از راه می‌رسد، به داوران تهمت می‌زند و آنها را بیانیه‌باران می‌کند اما کک مسئولان محترم نمی‌گزد و کوچک‌ترین برخوردی با خاطیان نمی‌شود. در مورد VAR به نظر می‌رسد اصلاً اراده‌ای برای ورود این سیستم به ایران وجود ندارد و شاید هم اراده هست اما «عرضه»‌ای وجود ندارد!

منبع : خبرورزشی


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *