بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لقب ویژه سردار آزمون به مهدی طارمی پس از ماجرای اختلافات جنجالی اخیر + سند

سردار آزمون در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر ۲۰ تیر ۱۴۰۱ : من به مهدی خیلی احترام می گذارم و واقعا مرد است ؛ با مهدی طارمی در ارتباط هستم و او را قبول دارم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۷


سردار آزمون ستاره خط حمله تیم ملی ایران در گفت‌ و گو با برنامه فوتبال برتر شبکه ۳ به ماجراهای اخیر تیم ملی واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ساعاتی پس از اعلام نظر کمیته فنی مبنی بر تصمیم بر برکناری دراگان اسکوچیچ، برنامه فوتبال برتر ۲۰ تیر ۱۴۰۱ شبکه سه سیما به استقبال این اتفاق رفت و در بخش اول برنامه‌اش در این خصوص گفت‌وگویی ویدیویی با سردار آزمون ترتیب داد.

سردار آزمون در مورد اختلاف نظر احتمالی‌اش با طارمی و قرارگرفتن در دو سوی مختلف قضیه گفت:

من به مهدی خیلی احترام می گذارم و واقعا مرد است. او مثل خیلی ها ادا در نیاورده که راجع به اسکوچیچ نظر بدهد و دو هفته بعد نظرش را تغییر بدهد. مهدی را خیلی قبول دارم. کریم انصاری فرد سکوت کرده بود. من به اینطور آدم ها احترام می گذارم. ما مرد به دنیا آمدیم و باید کاری کنیم مرد از دنیا برویم. امیدوارم بازیکنان جوانی که استعداد دارند، وقتی به تیم ملی می رسند، با قلب پاک برسند. وقتی قلبتان پاک باشد، به همه جا می رسید. اگر قلبتان پاک نباشد، به هیچ جا نمی رسید. بازیکن نباید زیرآبی برود. من همیشه با مهدی در ارتباط هستم. من با آدم هایی که در لحظه حرفشان عوض می شد، مشکل دارم. حتی اگر خانواده و بستگانم باشند. به‌خاطر همین من سعی دارم از اینطور آدم ها دوری کنم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *