بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تکذیب معنادار نبی : با کی روش مذاکره ای نکردم

مهدی محمدنبی : اتفاقا من این موضوع را دیروز تکذیب کردم. از همین‌جا هم مجددا تکذیب می‌کنم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۹
مهدی محمدنبی

مهدی محمدنبی که به عنوان دبیرکل فدراسیون فعالیت می‌کرده، حالا در قامت نایب‌رئیس پیشنهادی مهدی تاج قصد بازگشت به فوتبال را دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی محمد‌نبی هرگونه مذاکره با کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی را رد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، مهدی محمدنبی که پیش از این به عنوان دبیرکل فدراسیون و سرپرست تیم ملی فوتبال فعالیت می‌کرده، حالا در قامت نایب‌رئیس پیشنهادی مهدی تاج قصد بازگشت به فوتبال را دارد.

نبی که به همراه تاج برای ثبت‌نام در ساختمان فدراسیون فوتبال حاضر شده بود، در هنگام خروج از فدراسیون به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

نبی صحبت‌هایش را با توصیه‌ای به بازیکنان تیم ملی آغاز کرد:

خطاب من به بازیکنان تیم ملی این است که تمرکزشان را بگذراند روی تمرین‌های که پیش روی آنها قرار دارد. در تمرینات باشگاهی که حضور دارند. وارد موضوعات دیگر نشوند و تمرکزشان به لحاظ فنی و جسمانی روی تمرینات‌شان باشد و این دیگر وظیفه فدراسیون است که باقی مسائل را رتق و فتق کند و این صمیمیت و اختلاف سلیقه را در موعدش حل کند.

نبی شایعات در خصوص مذاکره‌اش با کارلوس کی‌روش را رد می‌کند و می‌گوید:

اتفاقا من این موضوع را دیروز تکذیب کردم. از همین‌جا هم مجددا تکذیب می‌کنم. چون من سمتی ندارم و ماموریتی هم از جایی ندارم( باخنده).

نبی در خصوص سئوالی مبنی بر اینکه آیا در صورت حضور در فدراسیون فوتبال، کی روش به مانند جام جهانی 2014 که روی نیمکت تیم ملی نشست به این تیم نزدیک خواهد بود یا خیر گفت:

ببینید ما قبل از انقلاب یک بار به جام جهانی رفتیم و بعد از جام جهانی این نوبت پنجم است. تجربه‌هایی در این سالها بوده چه با مربی ایرانی چه مربی حرفه‌ای خارجی. از این تجارب استفاده می‌کنیم برای بهترین شرایط، بسته به کسانی که می‌توانند روی این نیمکت بنشینند. از همه این موارد مهم‌تر عرض می‌کنم ما باید هم‌افزایی داشته باشیم. هم‌فکری داشته باشیم. بازیکنان تیم ملی هم طبق قدیم باید در محوطه سبز میدان کار خودشان را بکنند و سرباز تیم ملی باشند.

نبی که پیش از این در یک برنامه تلویزیونی از قصدش برای کاندیداتوری به عنوان رئیس فدراسیون صحبت به میان آورده بود، در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال انصرافش به نفع مهدی تاج در صورت تایید صلاحیت هر دوچهره گفت:

ائتلافی که کردیم به این شکل است که با یک پلن واحد وارد شده‌ایم به صورتی که ایشان رئیس باشند و من هم نایب رئیس اول.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *