بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پشت پرده شکایت پرسپولیس از مجری استقلالی صدا و سیما

نقدی بر رفتار غیر حرفه ای مهدی توتونچی مجری برنامه شب های فوتبالی به قلم مهدی طاهرخانی

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۶

مهدی توتونچی مجری برنامه ورزشی تلویزیون این روزها با حواشی مختلفی روبه رو شده است. چند وقت پیش اظهارات این مجری تلویزیونی درخصوص تیم پرسپولیس باعث ناراحتی شدید هواداران این تیم شد . مهدی طاهرخانی ورزشی نویس پرسپولیسی هم با انتشار متنی از خجالت مجری جنجالی صدا و سیما درآمده است .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی توتونچی مجری برنامه ورزشی تلویزیون این روزها با حواشی مختلفی روبه رو شده است. چند وقت پیش اظهارات این مجری تلویزیونی درخصوص تیم پرسپولیس باعث ناراحتی شدید هواداران این تیم شد و کار به جایی رسید که باشگاه پرسپولیس از این مجری شکایت کرد. گویا مهدی توتونچی در یکی از استوری‌های خود به جای کلمه پرسپولیس از پیروزی استفاده کرده بود که با خشم هواداران این تیم را درپی داشت.

‏از شکایت و بستن دهان منتقد به هر شکل و نحوی متنفرم اما یک جاهایی باید ترمز را کشید تا عرق سرد به پیشانی خجل زده مسئولان باشگاه پرسپولیس ننشیند.
نه نقدی کرده و نه حتی کُری شیک خوانده . به قصد تمسخر ، عوض نام باشگاه، لقبش را به واسطه پیروزی های متوالی نوشته ؛ پیروزی .آقای توتونچی را می گویم.
‏معاونت حقوقی باشگاه،بعد درخواست پرتعداد هواداران،اعلام کرد از این مجری شکایت می کند.همین فردا شنبه .


‏البته توتونچی به یکی از مدیران پرسپولیس گفت ؛ ادمین پیجش این شیطنت را انجام داد نه خودش. در هر صورت هیچ تفاوتی در صورت مسئله پدید نمی آید.

استقلالی بودن یک مجری در تلویزیون هیچ ایرادی ندارد. شخصا از آن دسته از روزنامه نگارانی ام که عقیده دارم نویسنده باید صریحا اعلام موضع کند اما قلمش بی غرض. نقدش صحیح و در یک کلام منصف باشد. یک طرفه شیپور به دست فقط خوبی های یکی را نگوید و بر سر آن یکی نکوبد.

این نه بار نخستش بود نه دفعه آخر. اما اگر یکبار بصورت جدی، هزینه بدهد و تنها از مواهب معروف و مشهور بودن استفاده یک جانبه نکند، قطعا با دقت بیشتری می نویسد. ۶ سال قبل از قلب برزیل با لب خندان ، خبر اختصاصی مرگ، احسان علیخانی را داد، آن نامش گاف رسانه ای بود و آیتی از این واقعیت که چگونه تشته خبر اختصاصی است و بی پروا هرچه بشنود را بر زبان جاری می سازد .


استقلالی بودنش را حسن می‌دانم و خوشحالم دست کم نقابی بر چهره ندارد و همانی است که است. اما کُری خوانی آداب دارد؛ بخوان اما تمیز. یکبار هزینه بدهد دفعات بعد پرهیز می‌کند از استفاده صفت به جای اسم .نامش پرسپولیس است، لقبش پیروز و عاشق پیروزی .

اختصاصی خبرگزاری پارس فوتبال – مهدی طاهرخانی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *