بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های بازیسازی ناب گزینه خرید منچستریونایتد + فیلم

گل ها و مهارت های کریستین اریکسن

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۶


کریستین اریکسن به زودی به عنوان بازیکن آزاد به منچستریونایتد می‌پیوندد. رسانه‌های انگلیسی می‌گویند او از شیاطین سرخ دستمزد سنگینی خواهد گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ریستین اریکسن، ستاره دانمارکی، فصل گذشته بعد از امضای قراردادی کوتاه‌مدت به برنتفورد پیوست و با شروع فصل تابستان و پایان قراردادش با این تیم، بازیکن آزاد شد. این روزها انتقال اریکسن به منچستریونایتد قطعی به نظر می‌رسد ولی رسانه‌ها در انگلیس می‌گویند شیاطین سرخ به این ستاره دانمارکی دستمزدی قابل توجه خواهند پرداخت.

اریکسن در جریان رقابت‌های یورو 2020 در میانه میدان دچار حمله قلبی شد. او بعد از بهبودی و پشت سر گذاشتن دوران نقاهت به برنتفورد پیوست تا برگشتش به فوتبال را اعلام کند. او از دستگاهی الکترونیکی استفاده می‌کند که قلبش را زیر نظر دارد. طبق قوانین ایتالیا او نمی‌توانست با این دستگاه در سری آ بازی کند. به همین علت بود که اریکسن قراردادش با اینتر را فسخ کرد و راهی فوتبال انگلیس شد.

کریستین اریکسن زمانی که بازیکن اینتر بود دستمزدی معادل 270 هزار یورو در هفته دریافت می‌کرد. اما شبکه اسکای می‌گوید ستاره دانمارکی در صورت پیوستن به منچستریونایتد از این باشگاه انگلیسی هر هفته 350هزار یورو دستمزد خواهد گرفت.

ارزش کریستین اریکسن چیزی در حدود 25 میلیون یورو تخمین زده می‌شود. او علاوه بر درآمد فوتبالی‌اش با کمپانی نایک قرارداد تبلیغاتی دارد و در ازای تبلیغ محصولات این کمپانی مبالغی دریافت می‌کند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *