بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کار فدراسیون برای بازگشت کی روش سخت شد ؛ مخالفت شدید آقای خاص مانع برکناری اسکوچیچ + سند

خداداد عزیزی ، در برنامه ورزشگاه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ : گویی دوستان یادشان رفته است که کارلوس کی روش با اهالی فوتبال چطور برخورد می کرد و نه فدراسیون فوتبال را آدم حساب می کرد و نه وزارت ورزش و جوانان را ؛ من با اسکوچیچ سلام و علیک هم ندارم اما قاطع می گویم او بهترین نتایج را به همراه تیم ملی گرفت

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۱


خداداد عزیزی در تماس تلفنی با برنامه ورزشگاه نسبت به خبر برکناری اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی که دستاورد نشست کمیته فنی فدراسیون فوتبال در وزارت ورزش و جوانان است، واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خداداد عزیزی در تماس تلفنی با برنامه ورزشگاه شبکه تهران روز ۱۷ تیر ۱۴۰۱ نسبت به خبر برکناری اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی که دستاورد نشست کمیته فنی فدراسیون فوتبال در وزارت ورزش و جوانان است ، گفت :

ما معمولا اینگونه نبودیم و نمی دانم چطور شد که اینطور شده ایم. اوج نامردی و بی معرفتی است به مربی ای که بهترین نتایج را در صعود تیم ملی به جام جهانی گرفته این شانس را ندهیم که در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران بنشیند. در فوتبال ایران اتفاقاتی رخ می دهد که در هیچ جای جهان شاهد آن نیستیم و این کمی عجیب و غریب است. به خصوص در فوتبال باشگاهی. متاسفانه چند سالی است که دلالان در فوتبال ایران چمباتمه انداخته اند و هر کاری که دوست دارند انجام می دهند و کسی هم جلو دار آنها نیست. با اتفاقی که اکنون در تیم ملی در حال رخ دادن است به نظر من شعاع کار این دلالان افزایش پیدا کرده و به تیم ملی هم رسیده است. دلالان در لیگ کاری کرده اند که دستمزدها به 15 میلیارد تومان و یواش یواش به 20 میلیارد تومان هم در حال افزایش است. سوال من از اهالی فوتبال این است آیا این لیگ برتر ارزش این را دارد که به بازیکن 20 میلیارد تومان پول بدهیم؟ بازیکنی باید 20 میلیارد تومان پول بگیرد که یک تنه 15 بازی را برای تیمش در بیاورد. یا ما قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم. همه این اتفاقات زیر نظر دلالان و یک سری مدیران دولتی باشگاه ها رخ می دهد.

خداداد عزیزی در خصوص زمزمه هایی که مبنی بر حضور دوباره کارلوس کی روش در تیم ملی به میان آمده است؛ گفت:

به نظر من ما دوست داریم یک عده ای به ما زور بگویند. برای یکی مثل اسکوچیچ که حرف نمی زند هر روز یک گزینه درست می کنیم. من الان ماندم چطور وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال در مورد کارلوس کی روش صحبت می کنند. مربی ای که قراردادش با فدراسیون فوتبال ترکمنچای یا گلستان بود. البته نمی دانم کدام یک را بگویم. گویی دوستان یادشان رفته است که کارلوس کی روش با اهالی فوتبال چطور برخورد می کرد و نه فدراسیون فوتبال را آدم حساب می کرد و نه وزارت ورزش و جوانان را. من مانده ام که این ها چطور در مورد کارلوس کی روش حرف می زنند.

حماسه ساز ملبورن پیرامون شانس صعود تیم ملی به جام جهانی هم به این نکات اشاره کرد:

ما در جام جهانی پیش رو به همان اندازه شانس داریم که در جام جهانی 2014 و 2018 در مصاف با تیم هایی چون آرژانتین – اسپانیا – پرتغال و … داشتیم. ما حتی در جام جهانی 1998 فرانسه هم شانس صعود داشتیم. اما الان اصلا بحث تغییر مربی مطرح نیست. وقتی تیم ها با ما بازی نمی کنند شاید مورینیو را بیاورید؛ وقتی نمی توانیم در فیفا دی بازی بگذاریم چه فایده ای دارد و اصلا او می خواهد چه کاری برای تیم ملی انجام دهد؟ این وسط دلالان شلوغ کرده اند. من تعجب می کنم که میرشاد ماجدی در این شلوغی وارد این بازی شده است. سجادی وزیر ورزش و جوانان فوتبالی نبوده اما ورزشی هست و من از ایشان می خواهم وارد این بازی ها نشود. من با اسکوچیچ سلام و علیک هم ندارم اما قاطع می گویم او بهترین نتایج را به همراه تیم ملی گرفت.

خداداد عزیزی در پاسخ به این شائبه ها که می گویند رختکن با اسکوچیچ همسو نیست! گفت:

به درک که رختکن با اسکوچیچ همسو نیست. این تیم ملی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران است و متعلق به همه است. هر بازیکنی با اسکوچیچ همسو نیست تیم ملی را رها کند و به خانه اش برود. اسکوچیچ نفر اول کادر فنی است و همه بازیکنان موظف هستند با او همسو باشند. ما از چی می ترسیم. مگر قرار است در جام جهانی قهرمان شویم


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *