بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی ؛ چراغ سبز دولت برای بازگشت کی‌روش به فدراسیون فوتبال + سند

علی بهادری جهرمی ، سخنگو دولت : اگر فدارسیون تصمیم به تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران داشته باشد دولت از این تصمیم حمایت می کند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۵


سخنگوی دولت در گفت‌وگو با شبکه خبر مدعی شد که اگر فدراسیون به این نتیجه برسد که مربی دیگری را به جای دراگان اسکوچیچ بیاورد ، دولت بابت این اقدام حمایت مالی خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی بهادری جهرمی ، سخنگوی دولت در خصوص شایعات مطرح شده مبنی براینکه برخی کارشناسان منتقد کادر فنی تیم ملی فوتبال هستند و برخی دیگر موافق هستند که مربی خارجی دیگری مثل کارلوس کی‌روش به تیم ملی بیاید و آیا این صحبت‌ها در جلسه امروز مطرح شد یا باید در خود فدراسیون حل و فصل شود، عنوان کرد:

موارد فنی ارتباطی به دولت ندارد. خود فدراسیون هرگونه برنامه‌ای در حوزه تقویت تیم در هر بعدی داشته باشد می‌تواند تصمیم‌گیری کند.

بهادری جهرمی گفت:

موضوع ما این است که اگر فدراسیون بخواهد بازی تدارکاتی یا اردویی پیش‌بینی کند یا هر اقدام دیگری انجام بدهد با مانعی مواجه نباشد. مثلاً اگر مانع مالی وجود دارد یا پشتیبانی نیاز است دولت بتواند حمایت کند. در خصوص این مسائل مواردی مطرح شد و دولت یک پشتیبانی‌های لازم را انجام می‌دهد.

سخنگوی دولت در گفت‌وگو با شبکه خبر در مورد اینکه اگر فدراسیون به این نتیجه برسد که مربی دیگری بیاورد آیا دولت بابت این اقدام حمایت مالی خواهد کرد، توضیح داد:

دولت به اینکه فدراسیون در هر حوزه‌ای بخواهد چه تصمیمی بگیرد قطعاً ورود نخواهد داشت اما من تخصصی در حوزه فوتبال ندارم که بخواهم اظهارنظر کنم فلان تصمیم‌ مؤثر است یا خیر.موضوع این است فدراسیون و مسئولان تیم ملی هر تصمیمی بگیرند دولت حامی آن تصمیم خواهد بود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *