بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پایان تلخ برای رامین رضاییان و پرسپولیس

رامین رضاییان و تکرار پایان تلخ داستان او با پرسپولیس

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۰
رامین رضاییان

رامین رضاییان پس از نیم فصل حضور در پرسپولیس بالاخره از جمع قرمزها جدا شد تا قصه او و این تیم بازهم پایان تلخی برای این بازیکن داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رامین رضاییان که با با سر و صدای زیادی در آخرین روزهای نقل و انتقالات زمستانی به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد روز گذشته و با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس از این تیم جدا شد تا او در بازگشت به پرسپولیس، به هیچکدام از این اهدافش در این تیم نرسد.

اما نکته قابل توجه واکنش رامین رضاییان به این موضوع است، او در یک پست اینستاگرامی نوشته که فوتبال حرفه‌ای شده اما احترام و صداقت لازمه فوتبال حرفه‌ای است و نباید او را جلوی هواداران پرسپولیس قرار داد. رضاییان البته از کسی اسم نبرده اما کاملا مشخص است که مخاطبش، مدیران و سرمربی پرسپولیس هستند.

 پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی دانیال اسماعیلی‌فر را به خدمت گرفته‌ است. یک مدافع راست که از بهترین‌های فصل گذشته لیگ برتر بوده و در فرم بهتری نسبت به رامین قرار دارد. رضاییان هم به واسطه رقم بسیار بالا و همچنین جنجالی که در مصاحبه او با فوتبال برتر به وجود آمد باعث شد تا یحیی تصمیم بگیرد او را در لیست خروج قرار دهد.

رامین یک بار پرسپولیس را به مقصد ریزه اسپور رها کرد و دردسرهای زیادی برای باشگاه ساخت و یک بار دیگر در یک برنامه زنده، علیه مدیریت موضع گرفت و همبازی‌هایش در تیم را زیر سوال برد. اینکه باشگاه چنین بازیکنی را نخواهد و حتی اینکه سرمربی تیم ملی روی نام او قلم قرمز بکشد، اصلا چیز عجیبی نیست.

رضاییان که ایران را به مقصد قطر ترک کرد این روزها در تمرین الشحانیه حضور دارد اما حضور او در این تیم هنوز نهایی نیست و شاید او تصمیم بگیرد به تیم دیگری در لیگ قطر برود تا فصل آینده را دوباره در خارج از ایران توپ بزند.

مدافع فصل گذشته پرسپولیس از چند تیم داخلی پیشنهادهای خوبی دریافت کرده بود اما فعلا پاسخی به این پیشنهادها نداده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *