بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آینده مبهم ستاره جنجالی پرسپولیس + جزئیات

وضعیت نامشخص علیرضا ابراهیمی در پرسپولیس

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۴
پرسپولیس ؛ وضعیت نامشخص علیرضا ابراهیمی در پرسپولیس

تمرینات پیش فصل پرسپولیس در حالی آغاز شده که هنوز تکلیف علیرضا ابراهیمی مدافع این تیم برای ادامه کار در این تیم نامشخص است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تزلزل خط دفاعی پرسپولیس در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر و خداحافظی سیدجلال حسینی از مستطیل سبز سبب شد تا این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی سراغ مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی و دانیال اسماعیلی فر در خط دفاع رفته و با آنها قرارداد ببندد.

از سوی دیگر ادامه حضور علی نعمتی و فرشاد فرجی باعث کاهش تمایل باشگاه به حفظ علیرضا ابراهیمی با وجود داشتن یک فصل دیگر قرارداد با این تیم شده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه که ماندن یا رفتن بازیکنان تیم را در اختیار یحیی گل محمدی سرمربی تیم قرار داده، منتظر تعیین تکلیف این بازیکن برای فصل آینده است.

ابراهیمی که در نخستین تمرین سرخپوشان پایتخت غایب بود، روزهای یکشنبه و دوشنبه همراه با این تیم تمرین کرد تا فرم ایده آل خود را برای فصل آینده پیدا کند. باید دید او با توجه به نیمکت نشینی طولانی مدت در فصل گذشته چه تصمیمی برای فصل آینده خواهد گرفت. باشگاه پرسپولیس هیچ تصمیمی برای کنار گذاشتن او ندارد و تنها در صورتی که خودش تصمیم به فسخ قرارداد داشته باشد می‌تواند جمع سرخپوشان را ترک کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *