بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بی خبری باشگاه استقلال از ستاره اروپایی ؛ بوی جدایی می آید ؟

بی خبری باشگاه استقلال از کوین یامگا

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۵
استقلال

فردا تمرینات تیمض استقلال با حضور ریکاردو ساپینتو آغاز می‌شود اما هیچ خبری از بازگشت کوین یامگا فرانسوی نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فردا تمرینات استقلال با حضور ساپینتو آغاز می‌شود اما هیچ خبری از بازگشت یامگا نیست و باشگاه استقلال نیز بلیتی برای بازگشت بازیکنش به تمرینات تهیه نکرده تا احتمال جدایی هافبک – مهاجم آبی‌ها که تحت قرارداد با باشگاه هم هست، قوت بگیرد.

روزی که یامگا با باشگاه استقلال قرارداد دو ساله منعقد کرد، در قراردادش ‌بندی را برای جدایی هم لحاظ کرده است و اگر پیشنهادی از تیم‌های خارجی داشته باشد می‌تواند با پرداخت مبلغ 150 هزار دلار باشگاه را ترک کند. این بند ممکن است بعد از شکایت رسمی باشگاه استقلال از مدیربرنامه یامگا فعال شود و این بازیکن به سمت جدایی از استقلال برود و فصل بیست و دوم در استقلال دیده نشود.
بعید نیست که مدیربرنامه یامگا برای تلافی بابت شکایتی که از سوی باشگاه استقلال مطرح شده، این بازیکن را ترغیب به حضور در تیم‌های خارجی کند کما اینکه پیش‌تر نیز دیدیم شخص مورد نظر در صفحه شخصی خود صراحتاً از انتقال بازیکن تحت قراردادش به لیگ امارات یا قطر پرده برداشته بود. در واقع شکایت استقلال ممکن است یامگا را به سمت جدایی از استقلال پیش ببرد و این بازیکن هم به مانند رودی ژستد از استقلال جدا شود.
مدیران باشگاه استقلال گرچه دلخوش به قرارداد دو ساله این بازیکن هستند اما یامگا برای جدایی از استقلال اهرم‌های لازم را در اختیار دارد و با پرداخت حق انتقال می‌تواند از این باشگاه جدا شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *