بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین خبر از سرنوشت وریا غفوری در استقلال

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال تصمیم گیرنده نهایی در خصوص وریا غفوری

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | ۸:۰۰
استقلال ؛ تصویری از وریا غفوری بر روی خودروی یک هوادار استقلال

به نظر می رسد که باشگاه استقلال تمایلی به تمدید قرارداد وریا غفوری ندارد، با این حال نظر و درخواست ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی ها می تواند این شرایط را تغییر دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با اینکه شانس حضور وریا غفوری کاپیتان استقلال در فولاد خوزستان بیشتر از سایر تیمهاست اما ظاهرا خیلی ها در انتظار بازگشت ساپینتو به ایران برای اتخاذ یک تصمیم مهم هستند.

ریکاردو ساپینتو قرار است امشب به ایران بیاید تا طبق برنامه قبلی تمرینات آبی ها از چهارشنبه آغاز شود اما هنوز تکلیف وریا غفوری مشخص نشده و باید دید آیا او تا چهارشنبه صبر می‌کند یا قبل از آن مصاحبه کرده و استوری می‌گذارد؟ باشگاه استقلال اگر او را می‌خواست قاعدتا باید قراردادش را تمدید می‌کرد اما این اتفاق تا امروز رخ نداده و بعید است طی روزهای آینده هم شاهد تمدید قرارداد غفوری با استقلال باشیم.

تا اینجای کار شانس حضور وریا غفوری در فولاد خوزستان بیشتر از سایر تیمهاست و باید دید در ادامه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد؟ وریا گفته بود حتی ۳۰ ثانیه هم با من صحبت نکردند و یک تماس ساده نگرفتند. از آن مصاحبه وریا بیش از ۱۰ روز می‌گذرد اما هنوز تماسی با کاپیتان استقلال برقرار نشده و باید دید آیا این بازیکن امروز و فردا دوباره واکنش نشان می‌دهد یا نه؟ قاعدتا چون وریا قراردادش با استقلال تمام شده نباید چهارشنبه به تمرینات برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *