بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری ستاره استقلالی از حضورش در پرسپولیس + سند

سیاوش یزدانی ، در برنامه ۳۶۰ : سال ۹۳ حدود ۱۰ روز در تمرین پرسپولیس بودم و خیلی هم خوب کار کردم و ارتباط خوبی با آقای دایی داشتم ؛ گفتم شاید اینجا بازی به من نرسد و به پیکان رفتم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۷


سیاوش یزدانی ستاره سرباز فوتبال ایران با حضور در برنامه ۳۶۰ به گفت و گو با این برنامه پرداخته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیاوش یزدانی بازیکن پیشین استقلال و تیم ملی با حضور در برنامه ۳۶۰ به گفت و گو با این برنامه پرداخت در قسمتی از این گفت و گو سیاوش یزدانی درباره حضورش در تمرینات پرسپولیس در دوران علی دایی در گذشته گفت :

آن سالی که من در لیگ یک بودم عملکرد درخشانی داشتم و تمام تیم‌های لیگ برتری من را می‌خواستند و من پیکان را انتخاب کردم. رفتم باشگاه پیکان قرارداد ببندم ولی با سیاه جامگان قرارداد داشتم و آن زمان 200 میلیون برای رضایت نامه خواستند. هر باشگاهی نمی‌توانست بدهد. من رفته بودم با پیکان امضا کنم که عباسی مدیرعامل سیاه جامگان زنگ زد و گفت آقای دایی تماس گرفتند و گفتند که سیاوش یزدانی را برای پرسپولیس می‌خواهیم و ما هم فقط رضایت نامه‌ات را برای پرسپولیس می‌دهیم و جمع کن و به پرسپولیس برو و من هم از همانجا چمدان را برداشتم و با چمدان به تمرین پرسپولیس رفتم. من بازیکن سیاه جامگان بودم و آنها باید برایم تصمیم می‌گرفتند و تصمیم با خودم نبود. رفتم و حدود یک هفته – 10 روز در تمرین بودم و خیلی هم خوب کار کردم و ارتباط خوبی با آقای دایی داشتم ولی راستش را بخواهید ترسیدم. جوان بودم و تازه می‌خواستم به لیگ برتر بیایم و گفتم شاید اینجا بازی به من نرسد و آقای بنگر و نورمحمدی و خانزاده بودند و یادم است مهرداد کفشگری به من گفت بمان اینجا به تو بازی می‌رسد ولی من می‌ترسیدم. یک روز بدون اینکه به آنها خبر دهم 2 ساعت قبل از تمرین رفتم باشگاه پیکان قراردادم را امضا کردم و قبلش با آقای عباسی صحبت کردم. آقای حاتم سرپرست وقت پرسپولیس تماس گرفت و گفت اشتباه کردی و به علی دایی پشت کردی. ایشان چند سال دیگر سرمربی تیم ملی می‌شود و خیلی ضربه می‌خوری.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *