بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رقم قرارداد گزینه خارجی مدنظر پرسپولیس لو رفت + سند

علی علیزاده ، معاون اجرایی باشگاه مس رفسنجان : 80 هزار دلار کمتر از پرسپولیس به گادوین منشا دادیم ؛ پیشنهاد پرسپولیس قطعا بیشتر از 200 هزار دلار بوده است

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۵


علی علیزاده ، معاون اجرایی باشگاه مس رفسنجان در مورد شفاف سازی در مورد قرارداد منشا گفت: 80 هزار دلار کمتر از پرسپولیس به گادوین منشا دادیم. پیشنهاد پرسپولیس قطعا بیشتر از 200 هزار دلار بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی علیزاده در حاشیه نخستین تمرین تیم مس رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

فصل جدید تلاش می‌کنیم از رتبه ششمی مان در جدول لیگ دفاع کنیم. تیمی بستیم که از رتبه فصل گذشته دفاع کنیم. برخی بازیکنان از تیم ما جدا شدند که بازیکنان توانمندی بودند اما بازیکنان توانمندتری گرفتیم. بعد از جدایی دروازه بانمان، حامد لک را جذب کردیم. علیاری جدا شد و پریرا را گرفتیم.

علی علیزاده در مورد شفاف سازی در مورد قرارداد منشا گفت:

اگر اجازه بدهد قراردادش را رسانه‌ای می کنم ما  حدود 80 هزار دلار کمتر از پرسپولیس به او پیشنهاد دادیم. خدا را گواه می‌گیرم ما کمتر از پرسپولیس به منشا دادیم که باید از او تشکر کنم که بخاطر باشگاه، مدیریت و شخص ربیعی برگشت به تیم ما. وقتی بازیکنی در تیم ما می ماند یعنی اذیت نشده است و عملکرد باشگاه خیلی خوب بوده است.

 علیزاده در مورد اینکه چقدر پرسپولیس به منشا دستمزد پیشنهاد داده و آنها گفته ‌اند فقط 200 هزار دلار پیشنهاد به این بازیکن داده‌اند، گفت:

نمی‌دانم چقدر پرسپولیس پیشنهاد داده است اما پیشنهادشان قطعا بیشتر از 200 هزار دلار بوده است.به هر حال ما قراردادمان با منشا را بستیم و خوشحالیم که یک فصل دیگر در خدمتش هستیم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *