بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره پرسپولیس برای شاه ماهی محبوب یحیی گل محمدی

فرشاد پیوس : سعید صادقی بازیکنی است که هر قیمتی دارد می ارزد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۷
فرشاد پیوس مهاجم پیشین پرسپولیس درباره اوضاع این تیم صحبت کرد

فرشاد پیوس مهاجم پیشین پرسپولیس گفت : بعضی بازیکنان هستند که هر چقدر به آنها پول بدهید ارزش دارد به سعید تبریک گفتم که توانسته در این مدت خودش را بالا بکشد تا به پرسپولیس برسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشاد پیوس مهاجم پیشین پرسپولیس درباره حضور در تمرین پرسپولیس و شرایط این تیم برای ورود به مسابقات لیگ برتر، همچنین اضافه شدن سید جلال حسینی به کادر مربیان و تعیین سقف قرارداد برای بازیکنان اظهاراتی را مطرح کرد.

از تجربه حضورتان در اولین تمرین پرسپولیس صحبت می کنید؟

واقعا باید از همین حالا به هواداران نوید بدهیم که یک تیم خوب برای پرسپولیس بسته شده است. در واقع دو تیم خوب! چون حالا پرسپولیس یک نیمکت قوی هم دارد .فقط کافی است دو فوروارد تمام کننده هم جذب شود تا کار پرسپولیس در نقل و انتقالات تکمیل شود.

بر چه اساسی این صحبت‌ها را مطرح میکنید؟

وقتی من به خط دروازه، دفاع و هافبک نگاه می کردم دیدم که تقریباً در هر پست دو یا سه بازیکن در پرسپولیس حضور دارند. پاسورهای خوبی در خط هافبک داریم. همه عالی بودند و من فکر می‌کنم با این تیم پرمهره حداقل ۲ تا ۳ سال دیگر پرسپولیس میتواند مدعی اصلی قهرمانی در همه رقابت‌ها باشد.

روحیه نفرات تیم را چطور ارزیابی کردید؟

روحیه بچه ها عالی بود. همه چیزش خوب بود. رفاقت و دوستی بین شان موج میزد. با این که دفعه اول بود خیلی ها با هم روبرو می‌شدند ولی میشد حس کرد که همه چیز عالی است. مهم این است که با این نفرات، پرسپولیس حالا از این به بعد، هم نتایج خوبی می‌گیرد و هم زیبا بازی می‌کند. متأسفانه در فصل قبل نتایج خوبی نگرفتیم.

اما پرسپولیس نایب قهرمان شد؟

پرسپولیس باید همیشه قهرمان شود. هر مقامی جز قهرمانی برای پرسپولیس یعنی ناکامی! ما فصل گذشته چون کمبود بازیکن داشتیم نتوانستیم فصل را خوب به پایان برسانیم.

سید جلال حسینی را دیدید؟

بله! اتفاقاً با سیدجلال صحبت کردم و برایش آرزوی موفقیت کردم. به او گفتم باید روزی سرمربی پرسپولیس شود اما قبل از آن باید تمام دوره های مربیگری را سپری کند. باید زحمت بکشد و خودش را با علم روز فوتبال آشنا کند. سید جلال در دوران فوتبالش فوق‌العاده توانمند و خوب بود و امیدوارم در عرصه مربیگری هم بتواند موفق باشد. همه بازیکنان تیم احترام خاصی برای او قائل هستند. این کمک می‌کند تا سید جلال زودتر به خواسته‌اش برسد.

یکی از بازیکنان پرسروصدای تازه وارد پرسپولیس سعید صادقی بود که خیلی ها درباره قیمتش حرف می زدند.او را در تمرین چطور دیدید؟

اتفاقا سعید صادقی در صنعت ساری شاگرد خودم بود. آمد جلو، بغلم کرد و احترام خاصی به من گذاشت. به او تبریک گفتم که توانسته در این مدت خودش را بالا بکشد تا به پرسپولیس برسد.

آقای فرشاد پیوس به نظر شما این بازیکن به اندازه قیمتی که گفته شده می ارزد؟

بله می ارزد. بعضی بازیکنان هستند که هر چقدر به آنها پول بدهید ارزش دارد، اما متاسفانه یک سری از بازیکن ها اصلا ارزشی ندارند ولی با چرب زبانی دلال ها قیمت شان را بالا میبرند. آخر سر هم هیچ فایده ای برای تیم ندارند.

 

آقای فرشاد پیوس نظرتان در رابطه با تعیین سقف قرارداد برای فوتبالیست ها چیست؟ آیا این مقررات کارایی لازم را دارند؟

هر بازیکن یک قیمتی دارد! گاهی هرچقدر بابت یک بازیکن پول بدهید باز هم کم است و گاهی یک بازیکن با کمترین پول هم ارزش ندارد. به نظر من این را خود باشگاه‌ها می‌توانند تشخیص بدهند. ضمن اینکه تعیین سقف قرارداد اصلاً نمی تواند مانعی برای پرداخت پول به بازیکنان باشد. چون بالاخره باشگاه راهی برای دور زدن این قانون را پیدا می کند. هم بازیکنان بلدند هم مدیران باشگاه ها. به نظرم شفاف‌سازی در این زمینه بهترین راهکار است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *