بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های دیدنی خرید جدید میلان ؛ شاگرد پیشین کلوپ + فیم

گل ها و مهارت های اوریگی در لیورپول

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۵


دیووک اوریگی، .مهاجم بلژیکی، به زودی قراردادی را با میلان به امضا خواهد رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیورپول تصمیم گرفت که به حضور اوریگی در این تیم خاتمه دهد تا او به دنبال پیوستن به باشگاه دیگری در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال باشد.
این بازیکن که پیش از این گل‌های خاطره‌انگیز بسیاری را در پیراهن لیورپول به ثمر رسانده بود، قرارداد جدیدی را با این تیم امضا نکرد تا به عنوان بازیکن آزاد گزینه خوبی برای باشگاه‌های اروپایی به حساب بیاید.
میلان زودتر از هر باشگاه اروپایی دیگری برای جذب او اقدام کرده و با این بازیکن به توافق رسید تا او را برای فصل آینده به خدمت بگیرد.

اوریگی اولین خرید تابستانی مدافع عنوان قهرمانی سری A به حساب می‌آید و آنها قصد دارند با توجه به مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ در چند ماه ابتدایی فصل، خط حمله خودشان را تقویت کنند.
این بازیکن فصل گذشته فرصت زیادی برای بازی در ترکیب لیورپول پیدا نکرد و یورگن کلوپ تنها در 18 بازی از او استفاده کرد. او در همین 18 بازی موفق شد شش گل به ثمر برساند و چهار پاس گل ارسال کند که آمار درخشانی به حساب می‌آید.
گفته می‌شود دستمزد این بازیکن در میلان چهار میلیون یورو است که برابر با دستمزدی است که پیش از این در لیورپول دریافت می‌کرد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *