بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک سنگین و جنجالی ارسلان مطهری به داور استقلال – پیکان + سند

ارسلان مطهری : داور بازی با پیکان در جای‌گیری‌ هایش اشتباه داشت و بازیکن های ما باید داور را هم دریبل می‌‌کرد تا پاس بدهد !

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۹:۲۰


ارسلان مطهری مهاجم تعویضی استقلال تصمیمات داور مسابقه امشب تیمش مقابل پیکان را عجولانه دانست و گفت که داور در جای‌گیری ها اشتباه زیادی داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال استقلال در میکسدزون ورزشگاه آزادی درباره‌ مسابقه امشب تیمش مقابل پیکان گفت:

من درباره‌‌ صحنه‌های داوری هیچ‌موقع نظر نداده‌ام اما حس می‌کنم در آن صحنه، سیدحسین (حسینی) می‌توانست به توپ برسد و فکر می‌کنم داور مسابقه زود قضاوت و عجله کرد. داور مشاوره از کمک‌هایش نگرفت و در چند صحنه دیگر، خودِ داور در جای‌گیری‌هایش اشتباه داشت و زبیر نیک‌نفس داور را هم باید دریبل می‌‌کرد تا پاس بدهد!

وی افزود:

بیشتر از یک مقدار داور محترم بازی در جای‌گیری‌ها درست کار نمی‌کرد؛ من اصلاً قصد بی‌احترامی ندارم اما فکر می‌کنم تصمیمات عجولانه می‌گرفت. تیم پیکان هم تیم خوبی بود و مقداری باید باهوش‌تر می‌بودیم.

مطهری درباره‌‌ فرصت‌سوزی تیمش با توجه به تساوی پرسپولیس پاسخ داد:

هواداران منت سر ما گذاشتند و این‌که ما کاری به بازی تیم‌های دیگر نداریم؛ ما باید خودمان نتایجی را که می‌خواهیم؛ کسب کنیم تا به آن‌چیزی که دلمان می‌خواهد برسیم و تمرکزمان روی خودمان است و روی جاهای دیگر نیست.

ارسلان مطهری در واکنش به نظر هواداران درباره‌ تعویض‌های تیم گفت:

این سوال را من نمی‌توانم جواب بدهم چون بحث فنی به من بر نمی‌گردد و به کادرفنی بر می‌گردد؛ کادرفنی می‌داند که چه باید انجام بدهد و من نمی‌توانم نظری بدهم.

مهاجم استقلال در پاسخ به این‌که تعطیلات ملی روی عملکرد تیمشان تاثیرگذار بوده، گفت:

صددرصد وقفه‌ها تاثیرگذار است؛ ما از تقویم فیفا هم عقب‌تر هستیم و این وقفه‌ها مسلماً تاثیر می‌گذارد؛ مخصوصا در بازی‌های تیمی که نتیجه می‌گیرد و فکر می‌کنم مقداری اذیت می‌کند.

او درباره‌ ناراحتی فرهاد مجیدی از این‌که نمی‌خواهند تیمش قهرمان شود، پاسخ داد:

یک‌سری‌های دیگر هم صحبت‌هایی می‌کنند که مضمون آن همین است و این‌که در مورد این تیم‌ها این‌گونه نبوده اما درباره‌ تیم ما یک مقدار، خیلی جاها کم لطفی می‌شود و واقعا همین است.

مطهری در واکنش به این‌که چقدر امید به قهرمانی استقلال وجود دارد، گفت:

من خودم به شخصه یاد گرفتم تا زمانی‌که قهرمان نشدم، درباره‌ قهرمانی صحبت نکنم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *