بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبر بد برای هواداران پرسپولیس و استقلال ؛ تصمیم ترسناک فدراسیون فوتبال برای سرخابی ها + سند

میرشاد ماجدی ، سرپرست فدراسیون فوتبال : باید مقابل قرارداد های بی ضابطه بازیکنان بایستیم ؛ به این نتیجه رسیدیم باید سقف قرارداد وجود داشته باشد

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۰


میرشاد ماجدی درباره تعیین سقف قراردادها برای بازیکنان لیگ برتری از سوی سازمان لیگ اظهار داشت: باید مقابل قرارداد های بی ضابطه بازیکنان بایستیم. به این نتیجه رسیدیم باید سقف قرارداد وجود داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میرشاد ماجدی درباره تعیین سقف قراردادها برای بازیکنان لیگ برتری از سوی سازمان لیگ اظهار داشت:

در هفته گذشته مبالغی را که بین بازیکنان و مربیان رد و بدل می‌شود، بررسی کردیم. این اعداد و ارقامی که می‌شنویم با گذشته متفاوت است. به همین خاطر قرار شد سازمان لیگ بحث کارشناسی را انجام دهد و سقفی برای قراردادها در نظر بگیرد و اگر کسی بالاتر از سقف، قرارداد بست قراردادش ثبت نشود.

میرشاد ماجدی در مورد اینکه قانون سقف قرارداد در گذشته تجربه موفقی نبود، تصریح کرد:

در گذشته پروسه‌ای را به اجرا دارند که موفق نبود. اگر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ورود نکنند، معلوم نیست سال آینده ارقام قراردادها چه خواهد شد. در جامعه می‌بینیم افزایش حقوق کارمندان با تورم موجود برابری نمی‌کند. اگر الان جلوی ریخت و پاش‌ها گرفته نشود سال بعد نمی‌توان جلوی آن را گرفت.

سرپرست فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات صادق درودگر مبنی بر اینکه بازیکنان ملی‌پوش دریافتی بیشتری می‌توانند داشته باشند و آیا در این زمینه مشورتی با فدراسیون فوتبال صورت گرفته است یا نه، گفت:

در همه کارها با یکدیگر مشورت می‌کنیم و یک خروجی کامل به وجود می‌آید. بحث کارشناسی را سازمان لیگ انجام می‌دهد و اعضای آن به این نتیجه رسیدند که باید سقفی تعیین شود. اگر خارج از آن قراردادی بسته شود کمیته وضعیت فدراسیون درگیر پرونده‌ها خواهد شد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *