بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله شدید مجری جنجالی به هایجک استقلال از پرسپولیس + سند

ماجرای انتقال عرفان باقری به پرسپولیس سوژه عبدالله روا مجری برنامه ویدیو چک شبکه ورزش

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰


عرفان باقری ستاره جوان استقلال پس از ناکام بودن در پیوستن به پرسپولیس حسابی سوژه رسانه ها و برنامه ویدیو چک شبکه ورزش شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عرفان باقری بازیکن مستعد تیم های پایه استقلال که مورد توجه کادر فنی قرمزها قرار گرفته بود و حتی برای مذاکره با مدیران پرسپولیس به ساختمان این باشگاه رفته بود.

او پس از مذاکره با باشگاه پرسپولیس در صفحه اینستاگرام خود با گذاشتن عکس خود با پیراهن پرسپولیس ( به صورت فوتوشاپ )  و پاک کردن عکس های خود با لباس استقلال حسابی جنجال به پا کرد و سوژه رسانه ها شد.

پس از مذاکرات این بازیکن مستعد مشخص شد که این بازیکن قراردادی ۵ ساله با استقلال دارد و طبق اعلام یکی از مسئولان باشگاه ۸۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را در موعد مقرر دریافت کرده و برای فسخ یک‌طرفه قرارداد هیچ دلیل و بهانه‌ای ندارد و به همین دلیل باشگاه پرسپولیس از مذاکره با این بازیکن دست کشید.

عرفان باقری که راهی برای پرسپولیسی شدن نداشت به ناچار مجبور به برگرداندن عکس های خود با لباس استقلال شد.

حال این موضوع در برنامه ویدیو چک با اجرا عبدالله روا حسابی سوژه شد و این مجری جنجالی به شوخی کردن با این بازیکن پر سرصدای آبی پوشان پرداخت.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *