بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش بهتاش فریبا به شایعه جنجالی

بهتاش فریبا : این شایعه که می‌گویند من برای استقلال فصل آینده بازیکن انتخاب می‌کنم تحت هیچ شرایطی صحت ندارد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۸
فریبا : من برای استقلال بازیکن نمی‌گیرم

بهتاش فریبا:
من برای استقلال بازیکن نمی‌گیرم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طی روزهای گذشته شایعه شده بود بهتاش فریبا ازجمله افرادی است که آجورلو با مشورت ایشان بازیکن می‌گیرد ولی مدیر فنی اسبق آبی‌پوشان  مسئله را قاطعانه رد کرد.

جدایی کاپیتان‌های قبلی

جدایی کاپیتان‌ها از استقلال در گذشته هم سابقه داشته و تازگی ندارد. به نظر من وریا غفوری ستون استقلال است و باعث همبستگی میان بازیکنان می‌شود. طبیعی است که بازیکنان جوان این قضیه را می‌بینند و فکر می‌کنند اگر روزی آنها هم به سن و سالم غفوری برسند شاید چنین برخوردی با آنها هم صورت بگیرد. در مورد مسائل فنی کاری ندارم و اصلاً نمی‌خواهم در کار سرمربی دخالت کنم ولی به نظرم وریا غفوری می‌توانست و می‌تواند حداقل دو فصل دیگر هم فوتبال بازی کند. حتی اگر قرار بر کنار گذاشتن او بود، می‌شد یک مراسم شکیل برایش برگزار کرد و با یک تودیع بسیار زیبا از زحمات او در استقلال تقدیر کرد.

نقش مؤثر سیلوا

بعضی از هواداران می‌گویند چرا پیشکسوتان ساکت هستند در صورتی که اصلاً این‌طور نیست. خود من طی روزهای گذشته در گفت‌وگو با خبر ورزشی و سایر رسانه‌ها مسائل تیم را مطرح کرده‌ام. اینکه می‌گویند استقلال در یارگیری منفعل بوده را هم اصلاً قبول ندارم. تیم ما بدون شکست قهرمان شد و تمام رکوردها را جابه‌جا کرد بنابراین قطعاً این مجموعه خوبی بوده و اساس کار باید بر پایه حفظ بازیکنان قبلی استوار می‌شد که شد. البته قاطعانه گفتم استقلال یک هافبک بازیساز و یک مهاجم چهارچوب‌شناس لازم دارد.

الان روند قرارداد بستن و در واقع تمدید کردن با ملی‌پوشان و بازیکنان مؤثر فصل قبل آغاز شده و خودتان شاهد هستید آنها در حال عقد قرارداد هستند. در مورد مهاجم هم سجاد شهباززاده را گرفتند که سابقه آقای گلی دارد. به نظرم در حال حاضر تنها مشکل جدی استقلال در فصل نقل و انتقالات، تمدید قرارداد رافائل سیلوا است و به اعتقاد من حتی اگر به قیمت نقض کردن قوانین مالی نقل و انتقالاتی خودمان هم تمام شود، باید این مدافع را نگه داریم چون ۵۰ درصد قهرمانی فصل قبل به خاطر نقش مؤثر و بی‌حاشیه رافائل بود. پس از ماجراهای مرادمند و سیاوش، او را چراغ خاموش آوردند و همه دیدیم که چه مدافع خوب و مؤثری است. به نظرم عزیزبک آمانوف هم بازیکن خیلی خوبی است. آمانوف در سیستم فرهاد مجیدی زیاد جایی برای نمایش نداشت ولی هم شوتزن خوبی است و هم توپ را خیلی خوب حمل می‌کند. میرزایی که از سپاهان جذب شده هم قطعاً کمک حال خواهد بود.

بازیکن گرفتن برای استقلال؟

من و آقای مصطفی آجورلو بچه محل هستیم و پیش از اینکه ایشان به استقلال بیاید به طور روزانه مرتب با هم در تماس بودیم الان هم با یکدیگر در تماس هستیم ولی این شایعه که می‌گویند من برای استقلال فصل آینده بازیکن انتخاب می‌کنم تحت هیچ شرایطی صحت ندارد. صادقانه می‌گویم به من پیشنهاد حضور در هیئت مدیره باشگاه استقلال شد ولی قبول نکردم چون راستش دیگر خانواده‌ام تمایل چندانی برای اینکه حضور مستقیم در فوتبال داشته باشم را ندارند. همیشه به تیم نزدیک بوده‌ام و هر کمکی از دستم بربیاید در قالب مشاوره انجام می‌دهم ولی باز هم می‌گویم من برای استقلال بازیکن نگرفته‌ام.

بردن انگلیس؟

اگر با اسکوچیچ تا پایان جام ملت‌های آسیا قرارداد بسته‌اند دیگر نمی‌شود کاری کرد و قراردادی است که منعقد شده ولی شاید با اعلام این مطلب که او تا پایان جام ملت‌های ۲۰۲۳ سرمربی ماست می‌خواهند روحیه‌اش را بالا ببرند. اگر طی ماه‌های باقیمانده بتوانیم دو اردوی تدارکاتی خوب برگزار کرده و سه بازی مناسب هم انجام دهیم، می‌توان امیدوار بود که شاید از گروه صعود کنیم ولی اگر چنین اتفاقی رخ ندهد باید دل‌مان را به اتفاقات عجیب و غریب خوش کنیم و وقایعی مانند بازی ایران و استرالیا. اگر ما خوب تدارک نبینیم واقعاً حداقل روی کاغذ چرا باید انگلیس را ببریم؟ قبول دارم فوتبال مانند یک هندوانه دربسته است و نمی‌توان آن را به طور کامل پیش‌بینی کرد ولی به هرحال نقش آماده‌سازی تیم هم بسیار مهم است. ما ملی‌پوشان خیلی خوبی داریم که اغلب آنها در خارج از کشور بازی می‌کنند و اگر به درستی آنها را آماده کنیم می‌توانند نتایج ارزشمندی برای ما رقم بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *