بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید ؛ وقتی علیرضا نیکبخت واحدی داغ دل هواداران استقلال را تازه کرد +‌ سند

کلیپ گل علیرضا نیکبخت واحدی در پیراهن پرسپولیس به استقلال به مناسبت سالروز تولدش

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | ۹:۰۰


علیرضا نیکبخت واحدی ملی پوش سابق تیم فوتبال ایران و مهاجم جنجالی تیم های پرسپولیس استقلال است که در دوران حرفه ای اش یکی از پرطرفدارترین بازیکن های این دو تیم بود. به مناسبت سالروز تولد او ، گل‌ او در پیراهن پرسپولیس به استقلال را برای همراهان پارس فوتبال آماده کرده ایم .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بدون شک علی‌رضا واحدی نیکبخت یکی از چهره‌های جذاب فوتبال ایران در دهه ۸۰ بود،. او پس از ۷ سال حضور در استقلال به پرسپولیس رفت و بدین ترتیب یکی از انتقال‌های جنجالی فوتبال ایران رقم خورد اما این پایان کار نبود و او دوباره به جمع آبی‌پوشان تهرانی بازگشت تا به قول خودش با پیراهن استقلال کفش‌ها را آویزان کند اما این آرزو هیچ‌وقت برآورده نشد.

او مهاجم اسبق تیم استقلال و بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بوده است.او یک برادر و ۳ خواهر دارد و یکی از آرزوهای کود کیش دکتر شدن بود که نرسید.ورزش را از دوره نوجوانی با والیبال شروع کرده و به دلیل داشتن قد بلند و اندام و استایل به این ورزش روی آورد.

اما بعد از مدتی علاقه اش کم شد و به سمت فوتبال گرایش پیدا کرد.از همان زمان بطور حرفه ای دنبال فوتبال رفت.سپس در سال ۱۳۷۷ به تیم ملی جوانان دعوت شد.

با بازی های خوب و موفقی که در تیم ابومسلم خراسان انجام داد و تبدیل شدن به بازیکن مطرح در سال ۱۳۷۸ به عضویت تیم باشگاه استقلال درآمد.این فوتبالیست بعد از چند سال بازی در تیم آبی پوشان در سال۸۶-۸۵ بعد از ۶ سال توپ زدن در تیم استقلال تهران به باشگاه پرسپولیس پیوست.

بازیکن سابق فوتبال که قبلا در تیم های استقلال و پرسپولیس عضو بود بعد چند سال دوری دوباره به جمع آبی پوشان تهرانی برگشت.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *