بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره سپاهان جدید ترین شاگرد ساپینتو در استقلال + سند

رونمایی رسمی باشگاه استقلال از رضا میرزایی

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | ۸:۳۰
رضا میرزایی

باشگاه استقلال با انتشار پوستری از رضا میرزایی بازیکن فصل گذشته سپاهان، به‌صورت رسمی از جذب این بازیکن خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلالی‌ها در ادامه رسم جالبی که امسال به‌وجود آورده‌اند، هر شب اقدام به معرفی یک خرید جدید کرده و همزمان قرارداد یکی از بازیکنان خود را تمدید کرده و در ساعات پایانی شب نیز اخبار مربوط به این اتفاقات را پوشش می‌دهند.

در نخستین دقایق بامداد جمعه، باشگاه استقلال با انتشار پوستری از رضا میرزایی بازیکن فصل گذشته سپاهان، به‌صورت رسمی از جذب این بازیکن خبر داد. انتقالی که البته از شب گذشته مشخص شده بود و حتی تصاویر پشت صحنه از معرفی این وینگر اصفهانی رسانه‌ای شده بود.

میرزایی که در چند پنجره نقل و انتقالاتی قبلی نیز به استقلال لینک شده بود، کارش را از رده‌های پایه سپاهان آغاز کرد و به‌جز لیگ هجدهم که به فولاد پیوسته بود، تمامی دوران فوتبالش را در سپاهان سپری کرد اما پس از 7 سال، بالاخره به‌صورت قطعی از این تیم جدا شد.

این بازیکن اهل کردکوی پیش از این مورد توجه فرهاد مجیدی نیز قرار گرفته بود اما این انتقال با مخالفت باشگاه سپاهان شکل نگرفت تا اینکه با پایان قرارداد این بازیکن، او مذاکراتش را با آبی‌های پایتخت آغاز کرد و با عقد قراردادی رسمی، آبی‌پوش شد.

این بازیکن قابلیت بازی در پست‌های مختلفی از جمله وینگر راست و چپ و همچنین مدافع راست را دارد و باید دید ساپینتو قصد دارد از این بازیکن در چه قسمتی از زمین استفاده کند.

رضا میرزایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *