بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چرا منشا به پرسپولیس بازنگشت؟

بهنام مددی : منشا فصل گذشته با پیراهن مس به آن چیزی که در تمام سال‌های حضورش در فوتبال ایران دنبالش بود، دست یافت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۸
گادوین منشا در مس رفسنجان

مدیر رسانه تیم مس رفسنجان به شایعات در خصوص مبلغ قرارداد گادوین منشا پاسخ داد و مدعی شد که چرا این بازیکن به پرسپولیس برنگشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیر رسانه تیم مس رفسنجان به شایعات در خصوص مبلغ قرارداد گادوین منشا پاسخ داد.

به گزارش پارس فوتبال، بهنام مددی مدیر رسانه‌ای تیم مس رفسنجان با انتشار پستی در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام نسبت به گمانه‌زنی‌ها در خصوص مبلغ قرارداد گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای این باشگاه در تمدید مجدد همکاری با مس رفسنجان واکنش داد.

مددی در متن این پست نوشت:

گمانه‌زنی‌هایی که درباره دلایل تمدید قرارداد منشا با باشگاه خودش منتشر شده، آنقدر بی اساس است که تک‌تک‌شان قابل پیگیری در مراجع قانونی است. اینکه چطور همکاران من بدون فکت‌های قابل استناد دلیل تمدید قرارداد گادوین با تیمی که در آن بهترین فصل فوتبالی‌اش را پشت سر گذاشته، پیشنهاد نجومی مس نسبت به سایر مشتریانش عنوان کنند، برای ما هم عجیب است. همه ما هرروز شایعات زیادی درباره مبلغ قرارداد بازیکنان با باشگاه‌های مختلف می‌شنویم اما هرگز به خودمان اجازه انتشار آنها را نمی‌دهیم. آن چیزی که اما از نقل و انتقالات این فصل دستگیرمان شده، این است که برخی تیم‌ها قادرند هر بازیکنی که اراده می‌کنند را به خدمت بگیرند و اگر بنا به رقابت مالی باشد، تیمی مثل مس رفسنجان که البته یک تیم استاندارد از لحاظ مالی محسوب می‌شود هم به گرد پای آنها نمی‌رسد.
منشا رابطه صمیمانه‌ای با سرمربی مس دارد. کسی که آقای گل لیگ او را رئیس خطاب ‌می‌کند و معتقد است کار کردن با او باعث شده دوباره بتواند بالاترین راندمان و کیفیتش را در فوتبال ایران ثبت کند.
منشا فصل گذشته پایین‌ترین قرارداد تمام سال‌های فعالیتش در فوتبال ایران را با مس امضا کرد. پس از آن در شرایطی که خیلی‌ها معتقد بودند او با وجود پشت سر گذاشتن یک نیم فصل رویایی، در نیم فصل دوم با افت کیفی مواجه خواهد شد، بهترین نیم فصل دوم تمام سال‌های حضورش در ایران را به ثبت رساند. این‌ها موضوعات فنی است که برعکس برخی از همکاران رسانه‌ای، یک فوتبالیست حرفه‌ای و باتجربه مثل منشا به آنها هم توجه می‌کند.
او فصل گذشته با پیراهن مس به آن چیزی که در تمام سال‌های حضورش در فوتبال ایران دنبالش بود، دست یافت و طبیعی است که در این شرایط باشگاه با ثبات مس با ادامه حضور سرمربی‌اش، دست بالاتر را در مذاکره با بازیکنی مثل منشا داشته باشد. منشا همانطور که در پیام تصویری‌اش پس از تمدید گفت، از کار‌کردن در این تیم و با اين مربی لذت می‌برد و همانطور که معاون فنی باشگاه در گفت‌وگوهایش اعلام کرد، با مبلغی بسیار پایین‌تر از پیشنهاداتی که داشت و البته یک افزایش کاملا منطقی نسبت به فصل گذشته، ماندن در مس را به گرفتن پول‌های به مراتب بیشتر ترجیح داد.
باشگاه مس رفسنجان هیچ مشکلی با انتشار قراردادهایش ندارد و اگر قرار به انتشار قرارداد تمام باشگاه‌های ایران شد، مس به عنوان اولین داوطلب این کار را انجام خواهد داد. قرارداد منشا با مس رفسنجان، بسیار پایین‌تر از پیشنهادات رسمی‌اش و یک قرارداد کاملا معقول در آشفته‌بازار‌ فعلی نقل و انتقالات برای آقای گل لیگ‌ برتر ایران است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *