بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پشت پرده عجیب تاخیر در تمدید قرارداد ستاره استقلال !

روزبه چشمی : به خاطر پرینتر تمدید قراردادم با استقلال طول کشید !

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ | ۸:۰۰
روزبه چشمی در استقلال

روزبه چشمی دیشب رسما قرارداد خود را تمدید کرد و بلافاصله پس از آن در اظهار نظری عجیب مدعی شد که به خاطر پرینتر تمدید قراردادش با استقلال طول کشیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزبه بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت که استقلال به عنوان قهرمان بهترین بازیکن‌ها را دارد و نیازی نیست بازار را شلوغ کند.

روزبه چشمی رباره تمدید قرارداد خود با باشگاه استقلال اظهار داشت:

خدا را شکر بار دیگر در استقلال ماندگار شدم و امیدوارم بتوانیم در کنار هواداران، سایر بازیکنان و کادرفنی سال خوبی را رقم بزنیم. فکر می‌کنم این بهترین تصمیمی بود که می‌توانستم بگیرم و خدا را شکر بار دیگر در این تیم هستم.

وی درمورد حواشی ایجاد شده برای استقلال در روزهای اخیر و تغییر سرمربی این تیم که کار را برای مدیریت سخت کرد، گفت:

پس از اینکه سرمربی خود را از دست دادیم، انتخاب سرمربی جدید مقداری زمانبر شد ولی از بابت نقل و انتقالات ابتدا باید شاکله تیم را حفظ کنیم.

بازیکن استقلال اضافه کرد:

ما تیم قهرمان هستیم و از خط دفاع تا حمله تمام رکوردها را زدیم. نیازی نداریم خیلی بازار را شلوغ کنیم. ابتدا باید شاکله را حفظ کرده و در ادامه نسبت به نیاز تیم و نظر سرمربی ۴-۳ خرید داشته باشیم. اینکه بخواهیم مثل تیم‌های دیگر خیلی ورودی و خروجی تیم داشته باشیم نه نیاز تیم است و نه استقلال شرایطش را دارد که بخواهد چنین کارهایی انجام بدهد. بهترین بازیکنان را داشتیم. تمدید کردن قرارداد آنها و خرید ۴-۳ بازیکن که نیاز تیم باشند، بهترین کار است.

چشمی درمورد اینکه آیا بحث خاصی با باشگاه استقلال داشت که مذاکراتی طولانی شد، توضیح داد:

اصلا مذاکره طولانی نشد. از قضا فکر می‌کردم کار نیم ساعته تمام شود زیرا مذاکرات از قبل انجام شده بود. مدام پرینت می‌آمد. دو خطش نبود، دو خط کمرنگ بود و درگیر این موضوع بودیم. خودم قول می‌کردم یک ساعته کار انجام شود اما ۳-۲ ساعت اینجا بودیم.

وی اضافه کرد:

صحبت خاصی نبود. پس از انتخاب سرمربی یک جلسه روز شنبه داشتیم که همه تفاهمات در آن جلسه یک ساعت انجام شد. امروز فقط سر پرینتر کار طول کشید.

مدافع استقلال در خصوص احتمال جدایی وریا غفوری از این تیم و ترند شدن نام او در فضای مجازی و توییتر و اینکه هواداران می‌خواهند کاپیتان آبی پوشان با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کند، گفت:

در ۴-۳ ساعت اخیر این توییت‌ها را ندیدم. حرفه ای نیست بخواهم درمورد بازیکن دیگری نظر بدهم. چه کسی جای دیگری قرارداد ببندد و چه در تیم ما ماندگار شود حرفه ای نیست که بخواهم درموردش نظر بدهم و این موضوع در حیطه کاری من نیست.

چشمی درمورد آغاز تمرینات نساجی به عنوان حریف استقلال در سوپرجام، گفت:

آغاز تمرینات طبق نظر سرمربی هفته آینده است‌.

وی درخصوص جدایی محمد دانشگر از استقلال، توضیح داد:

شاید برخی هواداران از این اتفاق ناراحت شده باشند اما فوتبال حرفه ای است و هیچکس نمی‌تواند تضمین بدهد دانشگر ۱۰ سال در استقلال باشد. شاید زمانی برسد که باشگاه من روزبه چشمی را نخواهد. این انتقال و جا به جایی‌ها یک بحث حرفه ای است و محمد هم امسال تصمیم گرفت چنین اتفاقی بیفتد. درست نیست من بخواهم درمورد جا به جایی بازیکنان دیگر دخالت کنم. باید به نظر بازیکن احترام بگذاریم.

بازیکن استقلال درخصوص احتمال بازگشت خود به فهرست تیم ملی در سال جام جهانی، گفت:

تمام تلاش خود را می‌کنم که این اتفاق بیفتد. سال گذشته هم تمام تلاش خود را کردم اما نظر مربی تیم ملی مثبت نبود. هرچند فاصله کمی تا جام جهانی داریم اما امیدوارم در این نیم فصل خوب بازی کنم. تمام تلاش خود را می‌کنم. آرزوی هر بازیکنی است که به ویژه در سال جام جهانی در تیم ملی باشد. خدا را شکر من یک دوره در جام جهانی بودم و تلاش می‌کنم امسال هم این اتفاق بیفتد.

چشمی درباره اینکه در دوره گذشته جزو مهره‌های معتمد تیم ملی برای جام جهانی بود اما اینکه آیا تفاوت سلیقه است که اکنون در فهرست تیم ملی نیست یا مسایل دیگری مطرح است، پاسخ داد:

قطعا تفاوت سلیقه است. اگر یک مربی نظرش باشد بازیکن را دعوت می‌کند. من هم تمام تلاش خود را می‌کنم. امیدوارم نظر سرمربی را تغییر بدهم و بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم.

وی درمورد مدت زمان قرارداد خود گفت:

قراردادم دو ساله است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *