بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یک دو رگه لژیونر برگ برنده استقلال در نقل و انتقالات !

رایان تفضلی از لیگ یک انگلیس برگ برنده نقل و انتقالات استقلال

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۵
رایان تفضلی از لیگ یک انگلیس برگ برنده نقل و انتقالات استقلال

باشگاه استقلال که در نقل و انتقالات فوتبال ایران از پرسپولیس خود را بسیار عقب تر می بیند، دنبال جذب رایان تفضلی از لیگ یک انگلیس است تا از او به عنوان یک برگ برنده استفاده کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رایان تفضلی بازیکنی است که طی چند فصل اخیر صحبت از حضور او در تیم های ایرانی مطرح شده است، این بار گفته می شود مقصد او استقلال است.

رایان تفضلی در این تابستان هم دوباره در رادار تیم‌های ایرانی قرار گرفته و این مدافع دورگه که فصل پیش در تیم وایکام در لیگ دسته یک انگلیس بازی می‌کرد، یکی از ارکان موفقیت این تیم در رسیدن به دیدارهای پلی‌آف صعود به چمپیونشیپ بود تا بلافاصله پس از سقوط بتوانند دوباره به این رقابت‌ها برگردند اما درنهایت فینال را با ساندرلند باختند و در لیگ یک باقی ماندند. تفضلی در چند فصل اخیر و معمولا در تابستان شایعه حضورش در لیگ‌برتر ایران مطرح می‌شود و در این مدت به باشگاه‌هایی چون پرسپولیس، استقلال و تراکتور لینک شده است اما هیچ‌گاه این اتفاق رخ نداد و حتی شایعات مربوط به احتمال دعوتش به تیم ملی ایران نیز فعلا محقق نشده است. تفضلی در تابستان قبل و به‌خصوص پس از سقوط با وایکام به لیگ دسته یک موردتوجه تیم‌های ایرانی قرار گرفت و گفته می‌شد شاید راهی پرسپولیس شود اما ترجیح داد در انگلیس بماند و برای بازگشت به لیگ چمپیونشیپ به تیمش کمک کند.

حالا امسال هم دوباره شایعاتی درباره احتمال حضورش در استقلال تهران و تراکتور منتشر شده و مشخص نیست طلسم حضورش در ایران بالاخره شکسته خواهد شد یا نه.

این مدافع میانی ۳۰ساله که درحال حاضر قیمت او در ترانسفرمارکت ۵۰۰هزار یورو ارزیابی شده است و البته قیمت او در یک‌سال اخیر به‌روزرسانی نشده، در فصل قبل رقابت‌های لیگ یک انگلیس در ۳۳ بازی از ابتدا برای تیمش به میدان رفته و ۱۱ مسابقه را نیز به‌دلیل مصدومیت‌های مختلف از دست داده است. او درطول این دیدارها موفق به زدن ۴ گل شد که در هر سه مسابقه‌ای که او گلزنی کرد تیمش به برتری رسید و به این ترتیب روی ۹ امتیاز وایکام درطول فصل تاثیر مستقیم داشته است.

وایکام در دیدارهایی که این مدافع دورگه را در ترکیب خود داشته ۱۵ بار موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد که آماری بسیار خوب محسوب می‌شود. اوج درخشش او در دیدار هفته پانزدهم تیمش برابر کرو الکساندرا بود که هردو گل تیمش را زد تا وایکام این بازی را ۲ بر یک پیروز شود. این تیم درنهایت با ۵۱ گل خورده در ۴۶ بازی فصل رتبه ششم جدول را به دست آورد و راهی دیدارهای پلی‌آف شد. در این مرحله آنها ابتدا در دو مسابقه رفت‌وبرگشت میلتون کین دانز را شکست دادند که یکی از دو گل مسابقه رفت را تفضلی زد اما در فینال با دو گل به ساندرلند باختند و از صعود بازماندند. سایت «باکس‌فری» درباره شرایط این مدافع بلندقد نوشته است:

وایکام برای فصل جدید در لیگ یک به‌دنبال تغییراتی در ترکیب خود است و البته آینده برخی بازیکنان تیم هم مشخص نیست. یکی از این نفرات رایان تفضلی است که فصل خوبی را در تیمش داشت اما با پایان قراردادش با این باشگاه حالا بازیکن آزاد است و شاید برای فصل بعد راهی تیم جدیدی شود. با جدایی احتمالی او وایکام در خط‌دفاعی با مشکلاتی روبه‌رو خواهد شد و باید به‌سرعت به فکر جانشینی برای این بازیکن باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *