بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سپاهان مدافع ملی پوش خود را از چنگ پرسپولیس خارج می کند ؟

سپاهان به دنبال جلب رضایت امید نورافکن گزینه مورد نظر پرسپولیس

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ | ۹:۰۰
سپاهان به دنبال جلب رضایت امید نورافکن گزینه پرسپولیس

امید نورافکن در نقل و انتقالات جاری مورد توجه پرسپولیس بود، اما تا به حال باشگاه سپاهان به سرخ ها اجازه شکار ستاره خود را نداده و در تلاش برای جلب رضایت او است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اعتراض بازیکن ملی پوش سپاهان به رقم قراردادش باعث شد مسئولان باشگاه به دنبال جلب رضایت گزینه مورد نظر پرسپولیس باشند.

امید نورافکن، مدافع ملی پوش سپاهان که یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد تا کنون در دو مرحله درخواست رضایت نامه از این باشگاه داشته که هر دو بار با مخالفت قاطع مسئولان سپاهان روبرو شده است.

نورافکن ابتدا برای پیوستن به تیم داخلی از مسئولان سپاهان تقاضای رضایت نامه کرده بود که با مخالفت صریح باشگاه روبرو شده و به او اعلام شد او را به هیچ باشگاه لیگ برتری نخواهند داد و در مرحله دوم نورافکن صحبت از پینشهاد خارجی کرد و مذاکراتی با باشگاه برای دریافت رضایت نامه و لژیونر شدن داشت که بازهم باشگاه سپاهان عنوان کرد برای فصل آینده به نورافکن نیاز دارد ولی اگر رقم پیشنهادی خوبی به دست باشگاه برسد آن را بررسی خواهد کرد.

از همین رو بازیکن سپاهان روز گذشته در لایوی اینستاگرامی گلایه‌های خودش از باشگاه سپاهان را مطرح کرد و ابتدا به عدم دادن رضایت نامه و سپس پایین بودن دستمزدش در این تیم اشاره کرد و عنوان کرد رقمی که در حال حاضر بابت قرارداد ۳ سال قبل خودش با سپاهان از این باشگاه دریافت می‌کند بسیار پایین‌تر از پیشنهاد خارجی و حتی پیشنهاد داخلی اوست و از لحاظ مالی از این جهت متضرر می‌شود.

در همین راستا شنیده می‌شود روز گذشته یکی از مسئولان باشگاه سپاهان با نورافکن تماس گرفته و به او گفته به زودی در اصفهان با او جلسه‌ای برگزار خواهد شد تا ضمن اصلاح قرارداد و افزایش میزان دریافتی او برای تمدید هم مذاکراتی داشته باشند.

باید دید در نهایت نورافکن که به نظر می‌رسد با توجه به جدایی تعداد زیادی از ستاره‌های سپاهان مجبور است فصل آینده در این تیم بماند در نهایت در گفتگو با باشگاه برای اصلاح و تمدید قراردادش به توافق خواهد رسید یا نه.

نورافکن به شدت علاقه مند است تا فصل آینده در پرسپولیس بازی کند ولی برای انجام این کار باید ابتدا رضایتنامه خود را از سپاهان بگیرد. گفتنی است تا این لحظه باشگاه سپاهان پیشنهاد پرسپولیس را قبول نکرده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *